Kenwood TTM312

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood TTM312 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

basti75 09-08-2014
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Fantastisch apparaat dat we constant gebruiken. Croissantjes en zelfs hele ciabatta opwarmen. Onmisbaar.

Hvanbrummelen 03-07-2014
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Product is na een jaar of 3 overleden. Zit kortsluiting in. Echter is Kenwood weer zo'n betuttelende fabrikant die het product met speciale schroeven beveiligd tegen zelf reparatie. Zit met jk schroeven dicht die met een bit niet te bereiken zijn.

ro.es 17-10-2011
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Goede complete broodrooster van Kenwood. Handig is de brede variabele sleuf waar. naast 2 boterhammen, croissants ook een gevuld stokbroodje makkelijk in past. Roostert ook lekker snel. Hij is niet goedkoop maar bied extra makkelijke functies. Eenzijdig en tweezijdig snel roosteren. Broodje opwarmen. Timer.

Mooi degelijk ontwerp. Zijkanten blijven handwarm bij roosteren.

Abbi 28-05-2011
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Wat een fantastisch apparaat!Je moet er even op studeren en wat dingetjes uitproberen maar dan is 't een geweldig ding!
Een van de voordelen is dat de sneetjes/broodjes niet meer alle kanten uitvliegen als het programma klaar is. Als je eraan gewend bent kun je 'm perfect instellen en is deze broodrooster zeer gebruiksvriendelijk.

Gina33 02-02-2011
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Dit broodrooster roostert bijzonder slecht (misschien heb ik een maandagochtend exemplaar). De randen van de boterhammen worden zwart en het midden blijft ongeroosterd. Alle mogelijke standen heb ik geprobeerd, maar het euvel blijft. Voor mij een miskoop.

SMBB 13-02-2010
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Na vele teleurstellende broodroosters heb ik eindelijk een goeie gevonden. Mooi solide apparaat, geen rammeltjes e.d. Maakt goede tosti's, ook super voor het verwarmen van pita's.
Ben er echt heel blij mee, een aanrader!

Erwin-1968 22-03-2009
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Een degelijke toaster. Hier zitten geen plastik onderdelen op die kunnen afbreken. Ook een mooi uiterlijk en design en doet verder wat ie moet doen. Aanrader.

fredstaf 09-02-2009
Geschreven voor: Kenwood TTM312

na diverse broodroosters te hebben te hebben versleten,
is deze toch wel het einde ,wat een mogelijkheden ,vooral dat zachtjes roosteren van het brood ,In een woord een geweldig apparaat,zeker een aanrader.

Karien 13-09-2008
Geschreven voor: Kenwood TTM312

Heb de broodrooster een paar dage in bezit.
hij ziet er niet alleen prachtig uit in mijn keuken maar werkt ook perfect.
wel goed de gebruikershandleiding lezen om te weten wat hij allemaal kan!
(veel meer als mijn vorige broodrooster), ik ga deze zeker meer gebruiken dan alleen voor het roosteren van mijn brood.