Sony Cyber-shot W DSC-W300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W DSC-W300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MoNoNoM 29-01-2009

Ik had precies hetzelfde.. ik zat ook te twijfelen over deze twee camera's..
heb eerst nl de w170 gehad.
Ben uiteindelijk toch voor de 300 gegaan.
De D serie ziet er uiteraard heel mooi en fancy uit. Maar kwam na wat googlen op engelse tesreviews met foto's genomen door beide toestellen toch uit bijde 300.
De D series red het kwa foto's bij lange na niet bij de 300.
Verschil is het formaat van de beeldsensor (wat heel belangrijk is voor het nemen van (natuur)getrouwe foto'sen uiteraard de lens van de w300.
Met name foto's in 'moeilijke' ('s vonds, donkere ruimtes)omstandigheden blijft de D serie erg achterwege.
Wil je een mooie fancy camera die je overalmee naar toe kunt nemen en niet zo vaak foto's s avonds./ snachts maakt neem dan de D serie.
Wil je een echte volwaardige compact camera, die echte volwaardige hooggepolijste foto's ok in moeilijke omstandigheden maakt ga dan voor de 300.

Tip. google eens op image resourcing.. dan kom je heus wat verder!

Jeroen

dick vos 03-11-2008

Een topproduct. Met allerlei techniek die geweldig werkt. Zeiss lens voor kwaliteit van het beeld. 13.6 miljoen pixels, zodat je ieder detail kunt uitvergroten zonder zichtbare pixels. Zelf in het donker zonder flits schieten is een topprestatie.Door de vele pixel heb je wel vermogen nodig, ook om te mailen en anders verlaag je gewoon de pixels. Nogmaal: kopen. Niemand kan daar spijt van krijgen.

Bouwman 23-08-2008

Heb het apparaatje net een dag en ben er zeer over te spreken.
Moet hem verder nog leren kennen, maar is zeer gemakkelijk te bedienen, door het duidelijke menu systeem.

Jan van der Sluis 27-07-2008

Prima toestel. Goede scherpe foto's. Vooral de serieopname vind ik van prima kwaliteit. Ik gebruik hiervoor wel een snel 4gb kaartje. Met dit kaartje worden de foto's ook snel op de computer gezet. 1 foto van 13.6 mp is ongeveer 4.1 mb. Een foto in een serie gemaakt is ongeveer 1.2 mb. Dus op een 4gb kaartje kan je dus ongeveer 1000 foto's zetten. In een serie dus meer. Foto's in een serie daar bedraagt de sluitertijd1/1000 sec. Ik heb het toestel 3 dagen in bezit en heb al honderden foto's genomen. Ik heb wel een exra batterij erbij genomen alhoewel de batterij aardig lang meegaat voordat hij leeg is.

HdN 19-07-2008

Pracht toestel, compact, stevig, snel en eenvoudig te bedienen d.m.v een duidelijke menu structuur.
De afbeeldingen doen voor geen enkele andere camera in dit segment onder.
Als accesoires zijn een tele,- en groothoeklens leverbaar
Duikfanaten, er zit er een onderwaterstand op wat een oranje filter overbodig maakt, de ondewaterbehuizing van sony is compact, mooi afgewerkt en alle funkties zijn hierop te bedienen.
Sea@Sea (YS-17) heeft een onderwaterflitser set voor de Sony W300.
Deze cybershot voldoet aan al mijn eisen.

Remy9999 09-07-2008

mooi dingetje, maar soms gaat de klep van de lens niet goed open. Goede foto's.

Robert13 26-06-2008

2 dagen in bezit. Mooi camera, erg makkelijk in gebruik.. en ook nog instelbaar een combinatie die je niet vaak tegenkomt. Kwaliteit foto is uitstekend

Sanne1987 08-06-2008

Ik ben heel blij met dit toestel...

1) Zeer bruikbaar voor huis-tuin-keuken-fotografie
2) Goede prijs-kwaliteit verhouding
3) Vele mogelijke opties
4) Gemakkelijke bediening

sabrina 13-05-2008

de W300 al een paar dagen in bezit.
in 1 woord schitterende foto's.