Sony DSC-W275 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-W275 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Frank1980wijchen 21-02-2010
Geschreven voor: Sony DSC-W275 zwart

Drie dagen geleden deze Sony Cybershot gekocht. Omdat ik een zogenaamde 'huis tuin en kind' fotograaf ben stelde ik eisen aan het gebruikersgemak, kwaliteit en de snelheid. Ik moet zeggen ik ben dik tevreden. De menu's zijn overzichtelijk en eenvoudig. De foto's die ik maak, ook van een bewegend manneke van 2, zijn zonder ruis. En dankzij de intelligence optie hoef ik er weinig tot niets aan bij te stellen. Ook de 'smile caputure' feature werkt leuk.
Voor dit geld ben ik dik tevreden, je moet ook niet verwachten dat je spiegelreflex opnames kunt maken met een dergelijk toestel.......maar zoek je een toestel voor mooie foto's, die snel genomen moeten worden, compact is en eenvoudig in het gebruik, dan heb je hier een prima toestel aan. Ik denk dat 90% van de gebruikers met dit toestel prima uit de voeten kan.

rgv 15-08-2009
Geschreven voor: Sony DSC-W275 zwart

Camera maakt redelijke fotos. Het bijgeleverde PMB programma werkt voor mij zeer onpretig. Maar het grootste probleem is voor mij dat alle rechte lijnen een beetje bolvormig worden.

ravdlinde 29-07-2009
Geschreven voor: Sony DSC-W275 zwart

Heb enige tijd geleden deze camera gekocht naast een spiegelreflex camera (olympus)

Ben erg onder de indruk van de resultaten. Goede scherpe fotos zonder al te veel te hoeven instellen

De HD kwaliteit video was helemaal top. Een concert opnemen is geen enkel probleem en levert niet allen strak beeld, maar ook goed geluid..
Hij moet soms in het donker wel even scherpstellen, maar het resultaat mag er zijn

een referentie is hier te vinden: