Olympus 6 Megapixel, 5x Zoom Digital Camera, FE-200 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus 6 Megapixel, 5x Zoom Digital Camera, FE-200 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ardeboer 21-07-2008
Leuke camera, veel plezier van. In donkere omstandigheden soms moeite met scherpe foto's te krijgen. Foto's buiten eigenlijk altijd mooi. Makkelijk te bedienen
Twee keer gehad dat de camera vastliep. Dan alleen nog te resetten door batterij eruit te halen.

T. van Wynen 30-09-2007
Zeer goede camera. Groot en helder lcd scherm. Veel instelmogelijkheden. Stil en snel. De volgende foto kan al heel snel worden genomen. Gebruiksvriendelijk. Een oplaadbare Li-ion accu met bijgeleverd oplaadstationnetje (accu gaat veel langer mee dan oplaadbare batterijen). Voor een paar euro's kun je evt. via int. een reserve kopen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Degelijk. 28 mm Groothoeklens werkt fantastisch als je dichtbij op een groot voorwerp staat. (classieke auto, groep mensen of gebouw etc.) 28-140 lens is succes, toch blijft hij compact. Maakt ook binnen schitterende foto's

Kielstra 29-08-2007
heb camera nu een half jaar in bezit en ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit. ik heb jarenlang gefotografeerd maar dit is niks. Ongeveer 25% van de foto's gooi ik weg omdat het niks is.
verder krijg ik soms een flikkerend scherm en kan dan geen foto maken.
Soms loopt de camera helemaal vast en kan ik alleen de batterij nog verwijderen om hem te resetten.
Af en toe weigert hij gewoon een foto te maken.
Foto's zijn in de diepte onscherp.
soms krijg ik na het afdrukken een blauw scherm met de melding dat mijn XDkaart niet toegankelijk is.
De camera is super traag met afdrukken, en al helemaal met bewegende objecten.
ik heb er mijn buik vol van. de meeste klachten gebeuren soms, maar als je een uniek moment hebt, kan je het wel vergeten want dan heeft het ding wel weer een probleem. Misschien dat Olympus hem daarom wel zo snel van de site gehaald.

Mollie 01-04-2007
Mooie kleine handzame camera, goede kwaliteit foto's zowel buiten als binnen met beperkt licht. Panorama functie is erg leuk/handig. Macrofunctie werkt perfect, camera op een statiefje zetten en met de zelfontspanner werken, zo maak je werkelijk perfect scherpe macro's. De 5x optische zoom is super, samen met de beeldstabilisator-functie maak je ook dan perfecte opnames, je moet dan wel je hand ergens kunnen ondersteunen of zo, andere camera's met 5x optische zoom zijn veel duurder!!. Groot helder scherm, en duidelijke menu-omschrijvingen, stevige behuizing, super bedieningsgemak, maken deze camera voor mij een echte aanrader!

Westelaken 13-12-2006
Ik heb deze camera gekocht en nu een paar dagen in bezit. Hij bevalt
uitstekend.

Je hebt veel mogelijkheden voor foto's te maken (sport, landschap, portet) voor
ieder type foto stelt de camera zichzelf in.

De 6 miljoen pixels en 5x zoom vind je nergens terug in deze prijsklasse! De
meeste camera's zijn maar met 3x zoom.

Prijs/ kwaliteit een perfecte camera!

Arjan 1971 31-10-2006
Dit is een prima camera, Ben er zeer tevreden over. Een tip koop er een
orginele xD kaart bij dit ivm met de panorama functie.

Bedieningsgemak is perfect.
Een klein nadeel is dat de diashow functie geen instelbare tijd heeft.