Sony DSC-N2 geel, goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-N2 geel, goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

mar4 23-06-2008
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

-ik heb de N2 nu al een dik jaar in gebruik.
-bijna altijd staat hij op 8meg,10 meg is nutteloos en brengt niet het minste verbetering.
-helaas is hij belange niet zo scherp als mijn vorige kamera de dsc-P150(7,2meg)
-de pluspunten zijn gebruiksgemak en zeer duidelijk display,ook maakt hij goede foto's bij weinig licht.
-nu is hij weg voor onderhoud want helaas is de inwendige lens vol stof geraakt,vooral zeer zichtbaar bij inzoomen,bij de vorige nooit last van gehad.
-al met al een redelijke kamera die ik altijd op zak heb,maar in het vervolg zal hij in een tas moeten.

Chris Wiegant 03-02-2008

Fantastiese Camera
Snel respons leuk als je dieren of kinderen wilt vastleggen.
Duidelijk display.
En bij mijn vakantie in Groenland vorige week deed ie het gewoon en het was -40 graden.
TOTAAL GEEN problemen met de accu.

Geen gekke blauwe kleuren of overdreven rood oid

PUUR NATUUR.

bartstan 25-12-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

prima camera, foto's zijn zeer scherp, erg gebruikers vriendelijk, touchscreen werkt ook perfect, duidelijke menu structuur, veel instelmogelijkheden voor een digitaal compact camera, batterij gaat lang genoeg mee, je kunt zeker de hele dag maar foto's schieten voordat de battrij leeg is rond de 200 foto's, ik snap niet dat er 2 reviews zijn die deze camera helemaal in de grond stampen, wellicht hebben ze een maandagmorgen toestel. bart

MpF1 24-11-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Hallo, deze camera nu een half jaar in bezit en nog geen seconde spijt gehad. Maakt superscherpe foto's, ook als de kinderen in beweging zijn. Bediening van de camera is heel duidelijk, en ook de touchscreen bevalt goed. Foto's zijn ook duidelijk terug te zien op het grote scherm.
We maken veel foto's en zijn er zeer tevreden mee.

Timvw 29-09-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Koop nooit een Sony. Ik heb 1 keer een Sony gehad, een aantal keren een ander merk maar dit was veruit de camera die de meeste onscherpe foto's nam.

M.M. Keijzer 06-09-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Ik snap dat ontevreden mens niet. Hij moet wel zijn handen niet bewegen tijdens het fotograferen. Camera is kwalitatief prima en in het gebruik heel praktisch (met name het stevige touchscreen). De foto's zijn supersuper scherp en natuurlijk. Formaat is oké. De slideshow met muziek vind ik zelf iets overdreven, leuk voor de freak. Tot slot vind ik een goede prijs-/kwaliteitverhouding.
Carl Zeiss doet ook bij dit toestel zijn naam weer eer aan.
Twijfelaars: kopen dat ding !!

anqur 24-08-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Helemaal perfect, afgezien van het feit dat een extra accu nogal aan de prijs is.
Tijdens mijn kampeervakantie wilde ik de accu opladen maar met de spanning/ voltage van de camping lukte dat niet, gelukkig was ik in een streek waarvan ik al menig foro's had, dus kon gewoon met één accu de 2.5 wk. vakantie uitzitten.
Heeft iemand dit mischien ook aan de hand gehad.
conclusie: bij twijfel kopen, kopen,kopen die camera.

ontevreden persoon 22-08-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Een aantal dagen geleden heb ik deze digitale fotocamera gekocht maar ik ben er totaal niet tevreden over. Het toestel ziet er wel schitterend uit maar de foto's en video's die hij maakt vind ik ronduit slecht. Dat de video's slecht zijn, oke (daar is een fotocamera niet voor gemaakt) maar dat de foto's slecht zijn is vele malen erger. Ik ben ook helemaal niet tevreden over het gebruiksgemak. Ik snap niet waarom de meeste mensen over deze fotocamera tevreden zijn. Ben ik de enige die hem zo slecht vind?

NicholasZen 20-08-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Na alle goede recensies hier had ik besloten om deze camera te halen. Nu heb ik deze camera al een ruime maand in mijn bezit en ben ermee op vakantie gegaan. En ik moet zeggen dat ik absoluut niet teleurgesteld ben.. Niet alleen maakt deze camera relatief snelle foto's in vergelijking met mijn oude camera's en ook is de kwaliteit erg hoog.. Ook de bediening is zo makkelijk dat mijn zusje van 15 er zonder problemen mee overweg kan..

In 1 woord.. geweldig!!!

Johan1962_ned 10-08-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Echt een super camera. Heb hem net voor de vakantie gekocht, erg handig om hem mee te nemen en wat natuurlijk het belangrijkste is echt super scherpe foto's.
Gebruik van het touch screen ook erg handig en overzichtelijk. Ook het filmen is van goede kwaliteit, niet te vergelijken met een digitale filmcamera maar toch wel acceptabel.
In een woord een geweldige camera.

re-Lex 23-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Deze camera gekocht om een kleine, handige camera mee op vakantie te hebben. Super camera, de hele vakantie is haarscherp vastgelegd. Makkelijk te gebruiken zonder de handleiding eerst te lezen. Ik vind alleen dat de accu snel leeg gaat, maar dat kan een uitzondering zijn.

Panlomito 21-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Prachtige foto's! Ik heb gelijk een 4 GB geheugenkaart gekocht. Dat heeft twee voordelen: hoge schrijfsnelheid (sneller foto's achter elkaar schieten) en volledig gebruik maken van de 10 megapixels. Niet om A3-foto's te maken maar om flink te kunnen vergroten (achteraf inzoomen). Bij mij staat het fototoestel dan ook standaard op 10mp. Video is ook leuk met zo'n geheugenkaart. Even drie uur opnemen is geen probleem als je voldoende accu's hebt.

Cavin123 21-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Perfecte camera. Na een aantal weken testen en spelen met de instellingen werkelijk zeer mooie foto´s. Bediening is erg simpel en prima te doen zonder gebruiksaanwijzing. Touch screen is erg handig om snel door het menu te gaan om snel de perfecte instelling te vinden.

Foto Pro 16-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Hoe is het mogelijk super mooie foto's ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en mogelijkheden van dit toestel. Wel is het intern geheugen beperkt. Ook is het flash memory erg duur maar wel goed en supersnel.
Handzaam klein toestel wat makkelijk is mee te nemen.
Een extra accu is ook nodig voor meer hoge kwaliteits foto's. Een echte aanrader. Het geluid, de dia presentatie op TV ook zeer goed!! tot noch toe ben ik zeer tevreden.

Esther1231 14-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Naar aanleiding van de goede beoordelingen hier, de camera aangeschaft. Super camera, mooie foto's en makkelijk te bedienen. Alleen foto's in het donker maken is nog niet zo gelukt, maar daar moet ik de handleiding nog maar eens voor doornemen.

van zwol 10-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

ik heb de camera pas geleden binnen en hij is echt geweldig. hoge resolutie haarscherpe foto's zi het beeld zowel binnen als buiten erg goed :D

fototester 03-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Na Samsung S klasse en div ixussen en kodak, nu deze camera uitgeprobeert.
Voordeel: Maakt inderdaadt mooie foto's (belangrijste).
Nadeel: sony memorystick pro duo, touch screen is meteen heel vies met vingers en de bediening hiermee vindt ik ook niet optimaal.
Leuk is het bijschrijven bij foto met touch screen.
En het LCD display is in het begin even wazig en hierna duidelijk.

di angelo 02-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

de fotoos zijn inderdaad prima, maar ik ben helemaal niet tevreden over het geluid bij de video. Bij mij is er op de achtergrond een periodiek geratel en ouderwetse kortegolf geluiden hoorbaar. Ik heb inmiddels 3 camera's geprobeerd in combinatie met 3 verschillende memory sticks maar het bijgeluid blijft.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem? Het verschijnsel is het best merkbaar bij relatief stille opnames. De mogelijkheden scoor ik 7 omdat de dsc n1 meer kan, zals bijv. data op foto aanbrengen.

AnnaRoger 27-06-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Deze camara sinds half mei in ons bezit. Je hebt de gebruikers handleiding nauwelijks nodig, zonder kom je een heel eind. De reactie van de camara is snel en hij maakt erg mooie foto's. Touch Screen is erg handig, maar wel snel vette vlekken op het scherm. Foto's in het donker maakt ie ook prima. erg Leuk dat je de optie kan instellen om met ISO te fotograferen, Als het te donker is worden de foto's korrelig. Maar dan is mijn mening dat je had moeten flitsen.
Ik kan deze camara iedereen aan raden!

explosive 22-05-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Wat een supercamera! ik had hiervoor een minolta dimage 7i, en wilde wel wat kleiners. Nou, ik heb er geen spijt van!! Goede resolutie, mooie beelden ook het 3'' scherm is buitenshuis goed zichtbaar!! zelfs filmpjes zijn van zeer goede kwaliteit!

Deze is echt een aanrader!!!!

jopsmeulders 03-05-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Ik heb de Sony DSC-N2 naar aanleiding van de reviews op kieskeurig.nl gekocht en kan niet anders zeggen dan dat het inderdaad een top-camera is! Ik heb zelf getwijfeld tussen de Olympus en Canon met beide ook 10 MP en de Sony W200. Nu ik deze camera in bezit heb blijkt dat ik de goede keuze heb gemaakt. De camera heeft een hoog gadget-gehalte. De kwaliteit van de foto's is erg goed, ik heb onder verschillende omstandigheden foto's gemaakt en ik ben dik tevreden. Het grote touch screen is ook erg mooi, al heb je inderdaad wel last van vette vingers op het scherm, maar doekje erbij en weg zijn ze. Ik ga denk ik nog wel een beschermfolie bestellen voor het display, om het display goed te houden. De bediening van de camera werkt ook erg prettig. Het is in het begin even wennen, maar zoals eerder aangegeven, je hebt de handleiding niet nodig om de basis functies te vinden. Het lijkt of de camera heel basic is door de weinige knoppen, maar door het menu via het touch screen openen er veel meer opties. Ook de camera instellen naar eigen wensen werkt makkelijk, al is de standaard optie in mijn geval nog wel de beste. Het missen van een optische zoeker was een van de twijfelpunten voor andere camera's, maar is geen probleem, het beeldscherm geeft (onder alle omstandigheden) goed aan wat er gefotografeerd wordt. Ook de diavoorstelling met eigen muziek is een leuke toevoeging. Ik heb lang nagedacht over de aanschaf van een nieuwe camera en kan daarom iedereen die deze camera overweegt aanbevelen. Goede keuze!

Cigdem_ 24-04-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Halloo, heb de N2 een week in mijn bezit! 1woord TOPPIE!!Ten alle opzichten is hij erg vriendelijk in gebruik! Je hoeft de handleiding er haast niet bij te halen, zow duidelijk allemaal. Maak zelf veel fotos van mijn kids, zowel binnen als buiten! Prachtig, het bewerken is ee + en dia voorstelling met muziek ++ Grandioos gewoon. Ik ben erg blij dat ik naar andere reviews hier heb geluisterd, en deze heb aangeschaft! Onwijs bedankt allemaal! Aarzel niet zou ik zeggen!

AnjaAndy 02-04-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

hebben de n2 dit weekend aangeschaft en zijn er tot nu toe heeeel erg te vreden over, goede en duidelijke foto's in donkere ruimte, zowel van spelende kinderen en gekke honden:) filmen is ook heel duidelijk met goed geluid. Muziek hebben we nog niet geprobeerd. vind het alleen spijtig dat de memorystick niet in mijn pc past maar voor de rest heeeeel tevreden! Mooi groot scherm en weinig knopjes:) dus gebruiksvriendelijk!

Vampire 29-03-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Heb Sony F505 en nu de Sony N2, een grandioos ding alles is duidelijk en werkt perfect, in het donker foto's maken uitstekend, muziek erbij zetten ook goed. Het menu is simpel en duidelijk. Maar het liefste had ik de Sony R1 gekocht maar is nog steeds vrij prijzig.

ptenkate 15-03-2007
Geschreven voor: Sony DSC-N2 geel, goud

Hoi, ik heb deze camera nog maar enkele dagen in bezit maar hij is echt super! Echt super mooie foto's ook binnen! Erg gebruiksvriendelijk en de slideshow met muziek is helemaal top!

Erg blij met deze camera!!!