Sony DSC-T700 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-T700 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Patje1963 17-07-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T700 zilver

Het is een zeer tof toestel maar ik had hem eigelijk gekocht om foto's van mijn hond te maken terwijl die in beweging is en dat resultaat valt sterk tegen. In de sportstand zijn de foto's onscherp, of doe ik iets verkeerd? Wie kan me helpen?

els france 08-04-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T700 zilver

De dsc-h7 een paar maanden in mijn bezit en ik ben er erg tevreden over.
Zeer mooie fotos,ook op de macrostand .
Gemakkelijk te bedienen.
Lekker licht van gewicht en goed in de hand liggend.
Ik maak veel fotos in de natuur en dan is de optische zoom geweldig.
Kortom ik ben zeer enthousiast over deze sony camera.
Veel kiekplezier!

Willems roland 10-10-2007

hallo,

heb dit toestel gisteren gekocht voor maar liefst 319euro en is helemaal zijn geld waard!!
zo mooie foto's heb ik nog nooit eerder getrokken met een fototoestel
1gb kaart gaan maar liefst 320foto op hoge kwaliteit echt geweldig!!!!!
heel blij van toestel

Robjo 15-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T700 zilver

ik vind het echt een super toestel. lekker snel, mooie foto's . bijna alles scherp top !
min punt dat je de zonnekap los moet meenemen en als hij er op zit past de lensdop er niet meer op

Leon50 12-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T700 zilver

Tijdens mijn vakantie veel foto's gemaakt en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Alles gelukt van macro tot tele.

De fotokwaliteit vind ik goed, Misschien had inderdaad de jpeg-compressie wat minder kunnen zijn. Maar op beeldscherm of afdruk (A4-formaat) geen klagen.

De bediening is prettig en ik was snel vertrouwd aan toestel. De zoom vind ik fantastisch.

Kleine minpuntjes:
Telkens als de camera uit- en weer aangezet wordt, springt de elektronische zoeker over op LCD scherm. Zou graag de zoeker als standaard hebben.

Ik was niet meer gewend aan een lensdop. Wat geklungel met dop aan touwtje.

Opladen batterij zeeeeer langzaam. 2de batterij beslist noodzakelijk.

Brimbrammer 21-06-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T700 zilver

Vanwege het vrijwel niet kunnen verkrijgen van de H9 toch maar voor deze H7 gegaan en de eerste indruk is goed, heel goed zelfs.

Tuurlijk, de echte fotograaf kan bij dit toestel tal van minpunten vinden bij zowel het toestel zelf als de kwaliteit van de plaatjes maar voor de gemiddelde hobby fotograaf die zijn kinderen en wat vakantie foto's wilt maken (om maar eens wat te noemen) is dit een perfect toestel als alternatief voor de compact camera's.
Het grote zoom bereik geeft je veel mogelijkheden en het geheel werkt redelijk eenvoudig.
Wel vind ik het toestel niet helemaal optimaal in de hand liggen maar ook dit zal voor iedere hand weer anders zijn.
Kortom, een echte topper.......

PM de Jong 07-05-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T700 zilver

Vandaag de H7 gekocht. De camera wordt compleet geleverd met naast de handleidingen een aparte zonnen filter, draagriem, lensdop, accu + acculader.
De eerste indruk is dat het een hele gebruiksvriendelijke camera is. Vooral de groothoek (31 mm) is erg prettig en het zoombereik van 15x optisch is natuurlijk ruim voldoende. Bijzonder is de gezichtsherkenning die in de automatische mode zit en er voor zorgt dat er scherp wordt gesteld op het gezicht en dat de flitst wordt aangepast om overbelichting te voorkomen.
Wat ik mis is de mogelijkheid om de kwaliteit van de foto's in te stellen. Je kan wel het aantal megapixels instellen (mag 8,2 mp) maar niet of er in standaard of fijn moeten worden opgenomen.