Pentax Optio M40 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pentax Optio M40 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

geert15 11-12-2008
Geschreven voor: Pentax Optio M40 zilver

Heb dit (eigenlijk waardeloos)toestel gekocht tijdens verlof omdat ik een compact toestel wou. En dat is hij ook, ziet er mooi en stevig (alu behuizing) uit. 8MP klinkt goed... Punt hier houdt het ook op over kwaliteit gesproken! De fotos zijn zoals hier nog mensen zeggen heel korrelig, scherpe foto's zijn zeldzaam te maken. Heb alle instellingen geprobeerd maar het toestel kan niet beter. De foto's blijven matig van kwaliteit, ook op 8mp en hoogste kwaliteit. Heb spijt dat ik al mijn foto's niet met mijn panasonic getrokken heb..(deze is wat groter maar is dag en nacht verschil in scherpte, kleur en algehele kwaliteit. Ik heb een oudere canon ixus van 5 mp deze geeft veel mooiere foto's dan de pentax..
Nooit meer pentax digital, heb dit toestelletje aan de kinderen gegeven.

Patrick 750 24-11-2008
Geschreven voor: Pentax Optio M40 zilver

Zeer makkelijk te bedienden en zeer compacte digitale camera, met vele extra's onder een handig nederlandstalig menu.
Sterke flits en een degelijke metalen behuizing.
Accu gaat erg lang mee.

Aka 30-08-2008
Geschreven voor: Pentax Optio M40 zilver

Leuke, compacte camera met metalen behuizing. Groot en duidelijk lcd scherm. Sterke flits! Veel extra mogelijkheden. Jammer dat je niet zelf de sluitertijd en/of diafragma in kan stellen.

eric2008 10-01-2008
Geschreven voor: Pentax Optio M40 zilver

een geweldige camera met zeer veel functies.
een lekker groot lcd-scherm,en met een metalen body.
een echte aanrader.
de foto's zijn mooi scherp,ook van heel dichtbij.