Panasonic DMC-LZ10 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-LZ10 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Serge2009 08-12-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ10 zilver

Heb deze camera gekocht vanwege 4x zoom en instellingsmogelijkheden vwb sluitertijd e.d. Maakt in principe mooie foto's, maar mijn grootste bezwaar is toch de oplaadtijd tussen twee flitsfoto's. Dat duurt soms tot 2 à 3 seconden. Als je snel 2 foto's na elkaar wilt nemen (bijzonder moment), is dat net te lang...
Verder is voor mijn ideede flits een tikje te fel, waardoor er veel rode ogen ontstaan en je veel stofjes ziet "oplichten" door het flitslicht.

Kortom: Voor buiten prima foto's met veel instellingsmogelijkheden, voor binnen heb ik nog mijn twijfels.

FredQ 04-01-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ10 zwart

Camera maakt prachtige foto's, mogelijkheden zijn alom echter bij gebruik van de flits is de camera erg traag. Het scherm wordt zwart en dit duurt wel 5 seconden ondanks geruik van 2100mA oplaadbare batterijen en een extreme 3 SD kaart.

Wichard 28-11-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ10 zwart

Prima camera, houdt het midden tussen het minitoestel voor de snelle foto's en een uitgebreide camera.

Als je hem op automatische stand zet, maakt het toestel prima foto's. Maar als je gaat spelen met sluitertijd en ISO, haal je pas echt het maximale eruit.

Ik heb wel de ISO op 400max gezet, omdat er anders erg veel kleurruis in beeld is. Nadeel is dat je bij binnenfotografie sneller bewogen beelden hebt als je geen statief gebruikt.

Zoom werkt prettig, scherpstellen in het donker ook prima.

Nadeel?
Ik ben niet zo'n fan van batterijen. Ze lopen toch leeg als je je toestel niet gebruikt en je neemt minder makkelijk een setje reserve mee dan bij bijvoorbeeld de accu van Canon.
Ook is het beeld zwart als de flitser aan het opladen is. Duurt niet lang, wel net vervelend.

maumau 06-07-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-LZ10 zwart

heb deze camera gekocht en ben tot nu toe zeer tevreden.ook mijn vrouw wil gewoon afdrukken en een goede foto hebben.Nou dat kan met dit toestel. Je kan alles volautomatisch laten doen met de intelligent automatic mode.resultaat zeer mooie foto`s.
Ik heb hem ingesteld op breedbeeld met fotograveren en filmpjes.Die zijn ook zeer goed.
ik bekijk alles op een grootbeeldplasma en alles is van goede kwaliteit.ook alles zelf instellen kan ook.
Panasonic is gewoon een zeer goed merk met degelijke spullen.