Pentax Optio M60 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pentax Optio M60 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Cyrilm 19-04-2009
Geschreven voor: Pentax Optio M60 blauw

Ik heb inmiddels de optio een maand in bezit, maar ben toch wel enigszins teleurgesteld in de kwaliteit van de foto's. Als je inzoomt op een foto zie je direct dat het behoorlijk korrelig is. Een uitsnede maken van een foto wordt dus al lastig. Als je niet inzoomt, kan het er nog net mee door. Mijn oude Sony DSC-W1 van 4 jaar oud had scherpere foto's, zeker bij inzoomen bleven die behoorlijk scherp. De prijs is natuurlijk goed, dus als starterscamera zou ik het totaal een cijfer zes geven.

nihuco 11-03-2009
Geschreven voor: Pentax Optio M60 rood

Werkelijk fantastische camera.
Ik ben geen geweldige fotograaf
maar zocht een betaalbare camera,met een goede hoeveelheid mega pixels, een grote zoomfunctie en klein van formaat.
Deze camera voldoet aan al deze eisen. Foto's zijnprachtig scherp

Amyyyy. 26-12-2008
Geschreven voor: Pentax Optio M60 rood

Ik heb deze camera nu een paar dagen en ik ben er erg blij mee. Eerst had ik een kodak M1063 besteld, maar dat ging niet door, omdat hij niet op voorraad was. Achteraf gezien ben ik daar blij om, want ik vind het een topcamera. Leuk zijn alle verschillende kaders en ik vind het vooral fijn dat ze alles heel goed uitleggen over het toestel. De foto's zijn erg scherp en de zoom is geweldig. Deze camera is zeker een aanrader.

AD61 18-11-2008
Geschreven voor: Pentax Optio M60 zilver

Deze camera één week in mijn bezit , en bevalt prima.
Foto's gemaakt buiten en binnen en zijn heel mooi.
Gezichtsherkenning werkt ook goed.
Een mooie functie is de panorama stand, je maakt 2 of 3 foto's en ze worden aan elkaar gevoegd.
Met de camera ook mooie macro foto's gemaakt.
Kortom een super camera.