Nikon COOLPIX L110 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX L110 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

karinwb8 10-09-2010
Geschreven voor: Nikon COOLPIX L110 zwart

De Nikon nu een maand in bezit en erg tevreden. In eerste instantie vond ik de foto's bij het maken wat flets maar bij het plaatsen op de computer blijken ze haarscherp en vol kleur. Camera is ook bij te stellen met onder- of overbelichting indien nodig en de gebruikelijke landschap, portret etc.
vraag: Bij het instellen van de camera heb ik datum en tijd ingevuld maar die krijg ik nu terug te zien op de foto's, erg hinderlijk. Weet iemand hoe ik dat weer uit kan schakelen, en is datum/tijd ook nog te verwijderen van foto's die al genomen zijn?

Jelle24-4 17-08-2010
Geschreven voor: Nikon COOLPIX L110 zwart

Een hele goede camera met zeer scherpe foto's.
veel mogelijkheden om de foto's extra scherp te maken. verder ook HD film waardoor het resultaat van de filmpjes ook zeer goed is. met 15x zoom kan je heel wat dichtbij halen. soms zie ik dan zelfs dingen die ik eerst nog helemaal niet zag. ik denk dat dit een van de beste camera's is voor die prijs.
alleen is hij afentoe wat traag maar dat maakt verder niet uit.