Samsung ST70 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ST70 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Dhr_J-W 23-02-2011
Geschreven voor: Samsung ST70 zwart

Van buiten is het een zeer mooi en strak gestyled toestel met een groot weergave scherm en duidelijke knoppen/bediening.
De eerste paar foto's die ik ermee heb geknipt zijn goed gelukt en zien er zeer goed uit op volledig formaat. Filmpjes heb ik er nog niet mee gemaakt.
Ik vond het alleen jammer dat er bij het toestel zo weinig accessiores zaten, zo heb ik los een beschermhoesje, micro sd kaartje en externe acculader (leek me handig vooral op vakantie) moeten bestellen.

Al met al is de eerste indruk zeer goed!

balde 03-01-2011
Geschreven voor: Samsung ST70 zilver

Leuk kameratje, super photos en eenvoudig.Een ècht groot broer van ST60 die laast maakt mooi filpjes maar slecht binnen photos.
Klein problempje:st70 maakt een raar geluid wanneer je zoomt.Komt door de double stabilisatie systeme ktijg ik van de winkeleer te horen. maar fantastisch photos et filmpjes binnen en buiten.

fotokoning 30-07-2010
Geschreven voor: Samsung ST70 zwart

Inmiddels de eerste foto's gemaakt en ik ben verbaasd over de kwaliteit, gewoonweg super. Zowel binnen als buiten prima kwaliteit, een fijne groothoek en moi compact model.

Sanne27 24-06-2010
Geschreven voor: Samsung ST70 zwart

Ik heb deze camera gekocht omdat ik een zo klein mogelijke camera wilde hebben, daarnaast waren mijn eisen: een groothoek van 28mm, >10 pixels, HD-videofunctie en stabilisator. Ik heb getwijfeld tussen de samsung st60 en de st70. Het is de st70 geworden omdat hij een dubbele stabilisator had en 4 megapixels meer. Ik vond het spannend om hem te bestellen omdat ik hem vantevoren niet heb kunnen uitproberen, daarnaast waren er nog geen reviews. Vandaar dat ik nu deze schrijf. Uiteindelijk heb ik hem bij Redcoon besteld incl. een 4gb kaartje voor in totaal 160 euro. Dit was de goedkoopste van alle (web)winkels. Inmiddels heb ik de camera een aantal weken. Ik ben qua foto's maken een amateur. Daarom heb ik een 8 ingevult. Ik weet namelijk niet wat de kwaliteit van andere camera's is. De smart stand is fantastisch. Ik hoef niks in te stellen. Dit doet de camera allemaal zelf. Je kunt als je handig bent zelf ook dingen aanpassen.
Het is natuurlijk geen spiegelreflex maar die past niet in mijn rugzak. Voor vormgeving en formaat een dikke 10. Ik kan hem prima in mijn broekzak stoppen. De foto's zijn ook prima. Ik heb al een aantal superscherpe foto's kunnen knippen. In het donker scherpe foto's blijft altijd lastig heb ik begrepen. Daarnaast vind ik foto's met flits vaak erg overbelicht. Tot nu toe ben ik tevreden. Ik ben benieuwd of ik mooie vakantiefoto's kan schieten.