Pentax Optio WG-1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pentax Optio WG-1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Petra8888 14-01-2012

--------- update review 14-01-2012 ----------
Hier een update van mijn eerdere bericht (juli 2011). WIj hebben vlak voor onze vakantie gelukkig een nieuw toestel gekregen nadat hij vol met water liep. Geen gelegenheid gekregen om hem thuis nog te testen, dus was spannend tijdens de vakantie of hij nu wel waterdicht was. Toestel maakt leuke filmpjes van redelijk goede kwaliteit boven water. Bij te ver inzoomen is de kwaliteit slecht. Foto's prima boven water. De kwaliteit onder water vinden wij super. Mooie foto's en leuke filmpjes inclusief het geluid onder water. Als het toestel goed water dicht blijft bij een volgende vakantie is het toch zeker een aanrader!

---------- 1e review 09-07-2011 ----------
Deze camera gekocht voor het maken van onderwaterfoto's. Expres gekozen voor deze, vanwege de max. diepte van 10 meter, zodat we tijdens het snorkelen zeker niet te diep zouden gaan. Bij het uitproberen in het zwembad (70cm diep)liep de camera na 10 min. vol water! Nu maar hopen dat er een goede service is. De foto's die we hadden gemaakt (onder en boven water), waren trouwens van goede kwaliteit.

Rik_050 09-02-2012

Hallo Petra,

Ik heb al 4 jaar een Optio W.
Er zit een optie op om door te zoomen inclusief digitale zoom. Als je deze uitschakelt dan is de beeldkwaliteit een stuk beter (dan gebruik je namelijk alleen de optische zoom)

Gr. Rik