Sealskin get wet Hooked draaideur 90x200cm voor nis 6mm veiligheidsglas zilver hoogglans CX200906265100 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sealskin get wet Hooked draaideur 90x200cm voor nis 6mm veiligheidsglas zilver hoogglans CX200906265100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**p@g**l.com 14-09-2023
Heb de Sealskin Hooked douchedeur in zwart gekocht via de Gamma, bij het installeren kwam ik erachter dat de minimale inbouwmaat niet correct is, de minimale inbouwmaat van 88.5 Cm. is niet correct, de deur is minstens 4 mm. breder dan aangegeven door Sealskin. Toen de deur er eindelijk in zat en ik deze even wilde bekijken brak het bovenste scharnier van de deur af, bij mij geen probleem, maar een klein kind met een glazen deur van om de 30 kilo,.............
Na een week nog niets van Sealskin gehoord, je kan alleen contact opnemen via de leverancier van de deur, Gamma in dit geval, daar doen ze hun uiterste best, het wachten is op Sealskin om een onderdeeltje met (volgens mij) een productiefoutje te vervangen. Mocht het onderdeeltje nog komen van Sealskin dan meld ik dat nog.