De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8752/95 Automatische melkopschuimer, Pearl Silver Automatisch espressoapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

ArnBre 29-09-2013
Wij zijn sinds medio augustus in het bezit van de Philips Saeco Intelia Evo HD8752 Zilver.
Prima koffie e.d. maar 1 ding valt ons echt tegen van dit apparaat en dat is het onderhoud en reinigen van deze machine.
ca. 1x in de twee weken schiet onze machine in de z.g.n. "CALC CLEAN" stand, dit betekend geen koffie en dan moet het apparaat een ontkalking procedure ondergaan.
Deze procedure duurt best wel even en is ook niet echt goedkoop.
1 ontkalkingsbeurd kost je ca. +/- € 5.-.
Wij kennen ook andere mensen met een soort gelijk apparaat, die dit dan weer niet zo vaak hebben.
Weet iemand of deze periodieke ontkalking procedure ook nog ergens qua tijd apart ingesteld kan worden??

Arno Breedveld

Martin-QPO 26-04-2014

Hallo, ik vind 2 weken misschien wat overdreven maar het gaat inderdaad wel erg snel. De fles van Durol zijn inderdaad erg duur. Ik gebruik tegenwoordig de melitta ontkalkpoeder voor espresso. doosje met 2 zakjes voor 4 a 5 euro verkrijgbaar bij de Blokker