De'Longhi EAM 3400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EAM 3400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk1955 29-01-2010
Geschreven voor: De'Longhi EAM 3400

Machine geeft lekkere koffie en is goed zolang als hij het doet. Ik heb de machine van dec.2008. Nov. 2009 kreeg ook ik de storing te grof gemalen draai stoom knop of melding warm water en machine blokkeerde dan ook het spoelen.
Dit heb ik overigens bij meerdere reacties gelezen.De monteur van HAS 3x geweest tijdens de drie bezoekjes steeds nieuwe dingen vervangen maw. alles vervangen wat maar vervangen kon worden, echter storing bleef. Opgehaald op 4 januari (schoon en als nieuw). Retour op 8 januari 2010(geheel onder de zooi van koffie en koffiebonen!! {Dank je wel HAS)met melding debimeter vervangen apparaat getest oke. Helaas na tweede opstart dezelfde storing. De Longhi gebeld zou binnen 3 dagen teruggebeld worden, helaas niets vernomen wederom gebeld U raad het al we bellen terug maar nee hoor. Zelf wederom voor derde keer gebeld op 19 januari om 14.30uur. Bellen U terug voor 17.00 uur. U raad het al niets meer vernomen. Had waarschijnlijk moeten vragen naar dag en-of maand en/of jaar dat men terug zou bellen. Tot op dit moment nog steeds geen reactie. Hoera de service van de MEDIAMARKT MAASTRICHT. Men heeft mijn probleem ter harte genomen en men vertelde mij dat ik het apparaat kon terugbrengen. Hun stelling is: monteur 3x geweest en het is nog niet in orde apparaat terugbrengen en nieuw apparaat uitzoeken of geld terug geen probleem!! De Longhi kan eens een voorbeeld nemen aan de MEDIAMARKT MAASTRICHT die laten hun klanten niet in de kou staan.

roosen1 09-12-2009
Geschreven voor: De'Longhi EAM 3400

Prima machine. Heb toestel nu ongeveer 2 jaar en nog geen enkele storing. Steeds ontkalkt wanneer het nodig was en verschillende bonen uitgetest (duurste zijn niet steeds de lekkerste). Koffie molen is niet zo stil als men wil beweren, maar ten allen tijde aanvaardbaar. We gebruiken het toestel dagelijks (5 tot 10 kopjes per dag) en nog geen storing gehad.

michielmelis 01-12-2009
Geschreven voor: De'Longhi EAM 3400

ik heb deze machine 30 mei 2009 gekocht en heb al 2 storingen gehad waarvan de huidigeal ruim 3 weken duurt. bij de longhi heeft met de service uitbesteedt en deze partij mag dus byzonder lang doen over een in mijn ogen simpele storing van een 3-weg klepje met motor. daarbij komt dat ik hem gekocht heb bij media markt alwaar ik een gratis fles ontkalker bij de aankoop kreeg maar deze wordt door de longhi ten zeerste afgeraden dus ........ al met al zet de machine byzonder lekkere koffie als hij het doet maar de service daar kunnen ze nog veel aan verbeteren.