Solis Palazzo Zilver RapidSteam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis Palazzo Zilver RapidSteam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Aniad 06-10-2009

wij hebben dit apparaat nou een jaar of 5. Bevalt nog steeds prima. Het zet heerlijke koffie (al was het even zoeken naar de bonen die wij het lekkerst vonden). De koffie en cappucino is nu nergens zo lekker als thuis.
Het apparaat heeft éénmaal een servicebeurt gehad (die was wel duur trouwens). En éénmaal heb ik zelf een onderdeeltje vervangen. Wij drinken heel veel koffie, het apparaat wordt dus intensief gebruikt. Omdat ik cappucino drink en mijn man espresso is het erg van belang dat je snel melk kan stomen na het koffie tappen. Dit apparaat doet dat prima. Ook het instellen van de hoeveelheid water is geen enkel probleem. Gaat snel en makkelijk. De maalgraad en de hoeveelheid koffie die je gebruikt is ook in te stellen. Voor deze gebruiksmogelijkheden is het een van de beste apparaten voor zijn geld. Ik zou hem zonder meer opnieuw kopen als deze kapot zou gaan.

Ruud147 11-09-2008

Goed apparaat dat geweldige koffie zet, mits je de goede bonen koopt natuurlijk. De opvangbak zit wel wat snel vol met water/koffie residu, en dat komt niet omdat ik het kopje te snel wegtrek. Waar het vandaan komt??? Geen idee. Het lampje brandt ook snel dat de koffiebonenrestantbak vol zit, terwijl hij dat helemaal niet is. Deur open en dicht doen en het lampje is weer uit, lijkt dus wel Italiaans....

A. Noniem 20-05-2007

Mooi apparaat, zet heerlijke koffie maar net als onze vorige Solis (ander type) moet deze ook om het jaar terug naar de fabrikant omdat het apparaat begint te lekken. Het probleem wordt snel opgelost maar je bent het apparaat toch een paar dagen kwijt en dan is het afzien.