Siemens TE515209RW zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE515209RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

kruijt74 07-09-2016

Mooi en luxe apparaat.

Geschreven voor: Siemens TE515209RW zwart

Heerlijke koffie, uit een prachtige machine.
Geen moment spijt van ondanks dat die boven mijn budget is. Geniet bij elke kop. Veel keuzes in koffie bereidingen.

Pluspunten

• Super automaat.
  • Snel warm.

Minpunten

• Eigelijk niet.

ton3B 18-07-2016

Heerlijke koffie uit een fijne machine

Geschreven voor: Siemens TE515209RW zwart

Nadat mijn Bosch koffiezetter uit 2008 de geest had gegeven (ruim 17000 kopjes getapt) tijd voor een nieuwe machine. Vanwege de goede ervaring met mijn Bosch machine gaf ik de voorkeur aan een Bosch of technisch identieke Siemens. Het is die laatste geworden i.v.m. het prijsverschil en de iets strakkere vormgeving. Het apparaat laat zich eenvoudig bedienen, wel moet je je even eigen maken met de vele mogelijkheden maar alles werkt logisch. De Siemens is veel stiller dan mijn vorige machine en er komt een heerlijk bakje koffie uit. Over de degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen maar gelet op eerdere ervaringen heb ik hier wel vertrouwen in.

koffielepeltje 21-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE515209RW zwart

De koffie smaakt perfect met de juiste bonen (even zoeken) tov vorige apparaat (dolce gusto/senseo).
Temperatuur,maalgraad en sterkte goed in te stellen.
Iets meer werk vwb instellen en de juiste koffie kiezen en maken , maar dan heb je ook KOFFIE!!!
Alleen nog ff automatisch laten reinigen.(makkie)
En 1x per week de grote schoonmaak.
Maar ook dat gaat vrij eenvoudig.
Al met al super koffie uit een super apparaat.

Dijkhof 02-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE515209RW zwart

Een erg makkelijk en gebruiksvriendelijk apparaat. Het wijst voor zich. De koffie, cappucino en Latte smaken heerlijk. Na de mindere ervaring met Philips Saeco is dit een erg fijne machine! Een aanrader!