Quickmill Quickmill 3002 stoom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Quickmill Quickmill 3002 stoom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

mult1tlent 20-06-2010

Een mooi apparaat dat ik vooral kocht om de kwaliteit en degelijkheid die me beloofd werd. Hij is duur, maar zou zijn geld meer dan waard zijn.
Het valt dan toch wel erg tegen als dit apparaat in de ruim 3 jaar dat ik hem heb al 2 keer kapot is gegaan! De eerste keer na één jaar, waarbij de NL-distributeur al moeilijk deed over de garantie (terwijl er twee jaar garantie op zit!!) en nu hij weer kapot is moet ik 160 euro neertellen voor de reparatie.
Ik voel me zwaar getild en raad iedereen aan niet voor veel geld dit of welk ander QuickMill apparaat dan ook te kopen. Doodzonde! Je kunt beter voor weinig zo'n flutding van Krups kopen!

M. van den Broek 02-08-2007

Het is even werken en het kost wat, maar dan krijg je ook kwaliteit. Min Quickmill Dosmatic heb ik al enige jaren in gebruik en ben er nog steeds verliefd op. Prachtige machine. Het dosmatic systeem is geweldig gemakkelijk - je hoeft er niet bij te blijven staan, het apparaat stopt vanzelf. De basisvoorwaarde voor goede koffie is natuurlijk de koffieboon, bijvoorbeeld van de Golden Coffee box. Dan krijg je ook echte Italiaanse espresso uit deze machine. Zelf malen is het beste. Deze machine is zeer betrouwbaar gebleken.
Ik ken wel mensen met een elektronisch apparaat. Maar als je echte espresso wil dan kan je beter voor het ouderwetse handwerk kiezen. Bovendien veel minder vaak kapot.