Handpresso Handpresso Outdoorset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Handpresso Handpresso Outdoorset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

gebruikerad 07-12-2011

Ik ben enthousiast over de Handpresso ESE.
Bediening is erg eenvoudig en heb geen problemen met zwaar pompen o.i.d.
ik krijg goede resultaten van de espresso's maar is ook mede afhankelijk van merk espresso pod's.

De espresso is snel gemaakt  door de weinig handelingen die nodig zijn.
Op druk pompen (16 bar), Water er in, pod er bovenop en dichtdraaien.
Schoonmaken is nog eenvoudiger. Even omspoelen en drogen.

Ik gebruik de Handpresso onderweg en thuis.
Voorheen ook bij sommige op visite maar daar hebben ze inmiddels zelf een ESE machine en/of  Handpresso.

Deze is ook te verkrijgen voor losse koffie maar ik heb een voorkeur voor ESE pod's daar de smaak consequent is door zelfde maalsels, gewicht en druk. Met losse koffie krijg ik dat niet goed voorelkaar.
De keuze mogelijkheid bij ESE pod's is zeer groot. Ik heb maar liefst meer dan 30 soorten.
En allen zijn per stuk (vacuüm) verpakt en meer dan een jaar houdbaar.

De Handpresso is compact en dus gemakkelijk mee te nemen of op te bergen.

Harm Post 05-06-2011

Het apparaat heeft niet meer mogelijkheden dan een lekkere espresso maken, maar dat weet je als overweegt dit apparaat te kopen. In het gebruik is het stevig pompen, veel meer dan op de instructie filmpjes, een gevaarlijk ding is de rubber afdichtring. Bij mij was die er ongemerkt uitgevallen. Vervolgens bij het indrukken van de startknop spoot het kokendheet water over mijn vingers en daar hielp geen koud stromend water meer tegen. Behoorlijk pijnlijk. Op de site van handpresso geen contact gegevens te vinden om deze klacht/probleem voor te leggen. Toch neem ik het apparaat wel mee op vakantie want op de meest ruige plaatsen heb je toch een lekkere espresso.