Krups EA8260 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8260 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

carretje 14-03-2018

gaat bepaalde tijd mee..

Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

De machine 3 jaar in bezit.
Het apparaat heeft een tijd goed zijn werk gedaan. De koffie is vooral lekker vanwege het gemak. Regelmatig schoongemaakt dmv schoonmaaktabletten. Af en toe een foutmelding. Dan de stekker er uit en opnieuw opstarten. Ondanks het netjes verzorgen van het apparaat, heeft ie nu toch de geest gegeven. Geen enkele manier om het weer aan de praat te krijgen.
Het apparaat is zo gemaakt dat je er zelf er niet in kan om evt koffieresten te verwijderen.
Een handige jongen haalt hem wel uit elkaar, dat heb ik ook laten doen, maar er is qua leven niets verandert. Voor de 500 euro die ik voor deze machine heb betaald, vind ik het een slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben nu overgegaan naar een half-automaat, veeeel lekkerdere koffie en het apparaat is goed schoon te houden, zonder bang te zijn dat er geen koffie gedronken kan worden.

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksgemak

Minpunten

• lastig schoonmaken
  • prijs/kwaliteit
  • gaat niet lang mee

Hanneke 03-05-2017

Idioot kort plezier van wel lekkere koffie

Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Aanvankelijk heel tevreden met de Krups 8260. Werkt helaas niet meer binnen anderhalf jaar, na reparatie alsnog stuk. Geen garantie meer na 2 jaar........Je mag toch verwachten dat zo'n apparaat langer mee gaat!

Minpunten

• Ondeugdelijk apparaat
  • Slechte afhandeling van garantie door Kruos

FVos 18-12-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Na ca.8000 koppen koffie gaf onze Saeco Incanto de luxe definitief de geest. Omdat we van een machine die ca.€ 800,00 had gekost en zeven maal ter reparatie was aangeboden meer hadden verwacht besloten we geen Saeco maar een Krups 8260 te kopen. Het apparaat oogde degelijk, de frontplaat is van een paar mm. dik aluminium en de prijs lag aanzienlijk lager dan van onze vorige machine. Nadat er zeven koppen koffie met de Krups waren gezet gaf het apparaat aan dat de lekbak en de bak met de afvalkoffie moesten worden geleegd. Nadat we aan beide eisen hadden voldaan bleef het apparaat dienst weigeren. Het display bleef aangeven dat de lekbak en afvalreservoir vol waren. In de gebruiksaanwijzing staat vermeld dat je in zo’n geval beide bakjes zes seconden moet afkoppelen waarna, bij plaatsing in het apparaat, dit weer zou functioneren . Helaas bleef de melding ongewijzigd. Ook afkoppelen van het elektriciteitsnet bood geen soelaas. De Krups servicedienst gebeld. Na drie vergeefse pogingen, de lijn is overbezet, eindelijk verbinding. Een keuzemenu laat je uit diverse fabrikanten kiezen, blijkbaar heeft Krups zijn service uitbesteed. Een vriendelijke dame zei me dat ik het apparaat een half uur van de stroom moest halen om het te resetten. Toen dit ook niet hielp besloten de machine naar de leverancier terug te sturen. Ook het feit dat Krups geen eigen servicedienst heeft speelde een rol bij dit besluit. Eerlijkheidshalve voeg ik eraan toe dat het apparaat de volgende morgen wel werkte.

tonny19971 08-06-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

het gemak van ""älles doen met een paar handelingen""
het slangetje (voor de melk ) vind ik wel erg kort.
de LAVAZZA CAFEE Espresso is super voor dit machine.

dreef087 25-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

EEn mooi apparaat en goede koffie,maar de duurzaamheid is zeeeer slecht 1 jaar of korter vele reparaties en altijd dezelfde klachten lekkage , koffie molen dishplay gaan snel kapot slechte service van Krups koop dit apparaat niet en ook de voorgaande types niet zelfde problemen er zijn al veel negatieve reacties van de site verwijderd erg vreemd

Jeff65 08-11-2013

Heb wel wat probleempjes, maar over de service van Krups heb ik niet te klagen

MARIANNE.A. SWART 24-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Hebben nu onze 2e KRUPS EA8260. De 1e 5 jaar gebruikt.
Gedurende deze periode is het apparaat 2x wegens mankement opgestuurd, maar was binnen de kortste keren gerepareerd terug.
Ook ditmaal hebben wij toch wéér voor de KRUPS gekozen omdat de smaak van de koffie prima is (ligt natuurlijk ook voor een hééél groot gedeelte aan de gebruikte koffiebonen), het gebruiksgemak prima en de prijs/kwaliteit in vergelijking met andere machines redelijk.
Al met al hopen wij van deze machine ook weer een flink aantal jaren zonder al te veel problemen te genieten.

smidt087 24-03-2013

vreemd duurzaamheid een 6 als hij 5 jaar meegaat

moniqueliesting 23-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Volgens ons zit er en klein stemmetje in het apparaat ingebouwd!
Het roept de hele dag:,,Drink mij, drink mij" Het is een machine
die altijd klaar staat en veel gebruikt wordt binnen ons gezin.
Wij zijn heel tevreden over de Krups EA8260.
Waar wij minder tevreden over zijn is het gratis koffiepakket, die wij nog steeds niet ontvangen hebben.

hanzoku 19-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Wij gebruiken deze Krups machine nu een aantal maanden en zijn meer dan tevreden over de eigenschappen van deze machine en de smaak en kwaliteit van de koffie die deze machine produceert. Het gebruiksgemak is bijzonder prettig. Aanbevolen.

gizmo50 19-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Zo drie maanden geleden bij Bobshop deze krups EA 8260 gekocht. Ik heb veel espressomachines met elkaar vergeleken, ook bij de Consumentenbond gekeken, waar deze machine nog niet eens als heel goed uit de test kwam, maar om dat de prijs toch wat lager uitviel als de andere machines en dat het hier bij kieskeurig toch hele goede recensies kreeg, heb ik de gok toch maar genomen en deze aangeschaft, ik ben er tot nu toe erg tevreden over, het is gewoon een erg goede machine, hij zet hele warmen en goede koffie, smaken verschillen natuurlijk altijd, maar als je wat uitprobeert met de grofste of fijnste vermaling en met verschillende soorten en merken koffiebonen, kom je toch algauw bij de smaak die je het aller lekkers vindt, ik vindt voor de kwaliteit en de lage prijs, een heel goed apparaat, een echte aanrader. over de duurzaamheid kan ik na zo korte tijd natuurlijk nog niks over zeggen.

smidt087 20-03-2013

Inderdaad het is een mooi apparaat maakt zeer goede koffie en capucino, maar de duurzaamheid is van korte duur de reviews hebben er van vol gestaan hooguit 1 jaar en al jaren dezelfde klachten met deze machines, lekkage, koffiemolen enz . ik kan er van mee praten heb al de hele serie van deze machines gehad en elke keer hetzelde probleem tot de garantie afgelopen is en je heeeel veel kan betalen maar niet doen is niet de moeite

besco18 19-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Nog nooit zoveel plezier gehad met de aanschaf van een apparaat
elke dag weer heerlijke koffie.
Altijd complimenten van mensen die hier koffie drinken.

C est moi 19-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Wij genieten nu al ruim 2 maanden van de Krups AE8260. Mooi design en neemt niet te veel ruimte in in de keuken. Je hebt een variteit aan verschillende voorgeprogrammeerde instellingen die je aan je eigen smaak aanpast op het moment dat je de koffie maakt (je past de waterhoeveelheid per categorie aan: espresso, espresso extra sterk, koffie, grote koffie). Je zet met dit apparaat heerlijke koffie, espresso, cappuccino en latté. Apparaat is eenvoudig te bedienen.Enige minpuntje is bij het maken van een laté, dan verwarmt de stoompijp de melk niet voldoende. Bij een capuchino gaat het goed, maar daar is de melkhoeveelheid minder. prima apparaat voor een prima prijs.

tanya1972 31-01-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Dit is mijn eerste Krups apparaat, hiervoor had ik een Saeco. In eerste instantie heb ik dit apparaat gekozen vanwege de vormgeving, de grootte en de mogelijkheid om capuccino & latté's te maken. Qua design een mooi apparaat en niet te groot. De 4 typen koffie die je kunt zetten (espresso, espresso extra sterk, koffie, grote koffie) kun je tijdens het zetten aanpassen met de waterhoeveelheid. Dit is in het begin even uittesten maar zo kun je wel je eigen perfecte kopje koffie samenstellen.

Het enige wat ik minder vind is dat de melkschuimer niet echt heel warm wordt. Bij een latte machiato wordt de melk niet warm genoeg.

Maar al met al een prima apparaat voor deze prijs!

Wimvandenberg22 09-01-2013
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Krupps heeft ooit beterschap beloofd, door het uitbrengen van deze nieuwe serie. Oude serie was zo slecht dat je bij reparatie direct een ander apparaat ontving.
Sterkte koffie is niet instelbaar, alleen de hoeveelheid water, meer water betekend in de ogen van Krupps minder sterke koffie. Dus grote mokken aanschaffen!
Deze krupps is na 2 jaar gebruik rijp voor de kliko. Pomp vervangen, lekkages, keerkringen vervangen, dat was veel ellende maar nog gelukkig binnen de garantie. Nu heeft de molen het begeven, kosten rond de 200 euro.
Drama, ook kennissen hebben met deze problemen te maken, die kochten ook vanwege het design dit apparaat.
Dus nooit kopen.

smidt087 20-03-2013

Nou inderdaad u heeft er nog 2 jaar meegedaan ik 1 jaar na vele andervoorgaande nummers . Het is jammer dat krups hier niets aan doet het zijn altijd de zelfde mankementen .De apparaten zien er goed uit en goede koffie , maar jammer van dit allemaal

blomliefers 19-12-2012
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Deze espresso machine maandag avond besteld bij de webshop van de Media Markt. Dinsdagmorgen werd de machine al bij mij thuis afgeleverd! Supper snelle service daar houd ik van.

Meteen het apparaat uitgepakt en geprobeerd. Ik drink zelf graag cappuccino daarom een machine uit gekozen met een melkopschuimer.

De eerste kop smaakte super, de koffie is goed warm wat ik erg belangrijk vind en de smaak was ook erg lekker heel anders dan bij mijn oude machine.

Conclusie tot nu toe is een mooie machine om te zien met goede warme koffie.

Groetjes Arjan

j-p-h 12-11-2012
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Inmiddels anderhalf jaar in bezit en 3000 koppen koffie verder nog steeds erg tevreden over dit product. Compact, eenvoudig in onderhoud, probleemloos, degelijk en fraai vormgegeven. Met de variabelen temperatuur, grofheid van maling en hoeveelheid water is de smaak goed te beïnvloeden. Dat is overigens wel veel testen (en dus koffie drinken). Belangrijk voor ons is weinig gedoe en een constante kwaliteit. Dus veel toeters en bellen hoeven voor ons niet. Het opschuimen van melk, eventueel in combinatie met het reservoir, werkt ook goed, maar gebruiken we zelden. Houd er bij plaatsing rekening mee dat je regelmatig aan de linkerkant de opvangbak moet legen, het waterreservoir en bijvullen van koffiebonen gaat bovenlangs.

j-p-h 03-06-2015

Machine heeft er na 9745 koppen koffie de brui aan gegeven: bonenmaler krijgt de bonen niet meer weg. Gezien de leeftijd maar op zoek naar een nieuwe.

RvI 28-04-2011
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Heb deze Krups een aantal dagen in bezit en ben er erg tevreden over! Je kan hem zelfs zo instellen dat hij tegelijk aangaat op het moment dat je wekker afgaat! Ideaal!

Er werd een pak koffiebonen meegeleverd in de doos en ik moet zeggen, de smaak is echt heel goed! Je kan overigens zelf instellen hoe fijn de bonen gemalen moeten worden.

Via de draai/druk knop aan de voorkant is het apparaat erg eenvoedig en makkelijk te bedienen.

Qua vormgeving staat hij erg mooi in de keuken. De RVS kap aan de voorkant ziet er mooi strak uit. Daarbij komt dat dit een compact apparaat is vergeleken bij zijn concurrenten.

Duurzaamheid.... Geen idee?? Ik hoop nog lang te mogen genieten van dit beestje.

Greetzz

alfred 08-01-2012

reageer eens als u hem 1 jaar hebt gebruikt
MVG

Mr. Huishoud 20-01-2011
Geschreven voor: Krups EA8260 zwart, zilver

Heb de aankoop lang overwogen en uiteindelijk toch gekocht; dit espresso apparaat van Krups. Best wel duur, maar het resultaat mag er zijn! Heerlijke koffie/espresso of cappucino.

Mooi ding met vele mogelijkheden. Hij staat ook nog eens goed op het aanrecht; tenminste geen grote "sta in de weg" door de compacte afmetingen.

Wat mij betreft een aanrader; duurzaamheid weet ik nog niet omdat ik hem pas bij de Makro heb gekocht.