Philips BAR300/60

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

d*******@h********** 25-10-2024

Mooi design, simpel apparaat en fijn in gebruik!

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Hele fijne apparaat, gebruik het dagelijks en niets te klagen.

Pluspunten voor mij:

Mooi design
Snelle (verse) koffie
Makkelijk schoonmaken
Niet teveel poespas

Minpuntje, geen fijn afstelling bonenmaler.

Ik raad het aan als je een koffiedrinker bent die niet teveel wilt bezig zijn met het instellen en / afstellen van een koffieapparaat.

Lekkere koffie, kies de juiste bonen en geniet. Simpel kan ook goed zijn ;).

Pluspunten

• Simpel
  • Strak design
  • Goede koffie

Minpunten

• Geen fijn afstelling van maler

e*********@g******** 20-10-2024

Makkelijk apparaat, maar niet degelijk/betrouwbaar

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Na twee maanden gebruik schiet portafilter niet meer vanzelf terug. Lijkt een mechanisch ontwerpprobleem. Overleg met Philips. Ook blijft er water in portafilter achter dat je er uit moet schudden, anders wordt je espresso relatief slap. Lekbakje is te klein, had over de volle breedte gemoeten. Kortom, briljant concept (want verder gemakkelijk apparaat en je kunt er los van malen ook zelf decaf espresso mee zetten) maar uitvoering minder briljant. Niet goed uitontwikkeld?
Zou ik dit weer kopen? Nee, toch maar voor een wat beter beproefd apparaat gaan. Nu nog ff afwachten wat Philips gaat doen aan de klacht.

Pluspunten

• prima koffie
  • apart espresso maken met gemalen koffie
  • eenvoud

Minpunten

• technisch niet betrouwbaar
  • portafilter houdt water vast

r**********@g******** 15-10-2024
Geschreven voor: Philips BAR300/60

prachtig eenvoudig apparaat die goede koffie geeft. Alleen..... na 5 maanden schiet de hendel niet vanzelf terug na het malen van de koffie. Meestal bij 1 kopje swiped hij goed, maar zet je meteen de tweede, blijft hij halverwege hangen. Je moet hem dan zelf een zetje geven!!! Jammer, dit al na 4 maanden.

m**************@u********* 11-10-2024
  • Product vandaag in bezit
Geschreven voor: Philips BAR300/60

Koffie machine ging uit zich zelf malen begon te knipperen en begon te smeulen .stekker er uit getrokken en er ontstond een rokerige stank lucht .gelukkig gebeurde het binnen de 30 dagen dat we de machine hadden aangekocht via coolbleu en kregen wij ons geld terug .toch waren wij wel tevreden over de koffie smaak en de snelheid van de koffie maar om het nog een keer aan te schaffen hebben we wel grote twijfel over .vriendelijke groet marcel

j*************@g******** 30-09-2024
Geschreven voor: Philips BAR300/60

Het is een prachtig product, niet te groot, makkelijk met bonen maar heeft ook nadelen. Goed naspoelen anders heb je prut in het volgende bakje koffie. Het uitlekbakje onder je kopje moeten ze net zo breed maken als het apparaat zelf want hij druppelt na en goede sterke bonen nemen geen regular. Verder makkelijk in gebruik en dat is voor ons zeer prettig.
Maar dus wel verbeterpunten😄.

Saskia45 29-09-2024

Goede koffie en makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips BAR300/60

De Philips Baristina is een geweldige koffiemachine voor iedereen die houdt van gemak en kwaliteit. Het apparaat is erg gebruiksvriendelijk, met simpele knoppen waarmee je in een paar stappen een heerlijke koffie zet. Of je nu een sterke espresso of een romige cappuccino wilt, de Baristina maakt het zonder gedoe.

Ook het onderhoud is gemakkelijk. De machine reinigt zichzelf automatisch en de onderdelen kun je eenvoudig loshalen en schoonmaken. Het strakke en moderne design past perfect in de keuken, en meerdere gasten hebben al opgemerkt hoe mooi de machine eruitziet én hoe goed de koffie smaakt.

Ik heb de kans gehad om de Philips Baristina te testen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Hele lekkere koffie
  • Strak design

Boema4 26-09-2024

Testen van espressoapparaat

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Na het testen van het Philips Baristina koffiezetapparaat, kan ik zeggen dat het onderhoud echt moeiteloos is. Het apparaat veroorzaakt nauwelijks vuil en het schoonmaken is eenvoudig en snel. Ideaal voor wie niet van veel schoonmaakwerk houdt!

Het gebruiksgemak is een ander sterk punt. De bediening is simpel en duidelijk, waardoor ik zonder gedoe een perfecte kop koffie zet. Ook de duurzame insteek vind ik geweldig. Het feit dat er geen afval wordt geproduceerd door filters of capsules is een groot pluspunt.

Het design is daarnaast erg aantrekkelijk. Het heeft een minimalistische uitstraling die perfect past in mijn moderne keuken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Goed spoelen na elk kopje

Movanrooij1 23-09-2024
Geschreven voor: Philips BAR300/60

Heel makkelijk klein koffie apparaat, dat niet veel plaats inneemt in de keuken, makkelijk te bedienen en schoon te maken, warme koffie dat je van niet veel bonen machines kunt zeggen, maar de baristina geeft echt warme koffie

RozemarijnH 20-09-2024

Perfecte voor je alledaagse kopje koffie

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Ik kan niks anders zeggen dat ik het product echt een 5/5 vindt. Dat komt waarschijnlijk omdat het precies is waar ik naar op zoek was: een vervanger van mijn nespresso apparaat die niet met cups werkte. En dat doet deze Baristina. Je doet verse bonen in (dit hoeft maar 1 keer per dag een keer bijgevuld te worden), je schuift de filter naar rechts en je kopje is binnen een minuut klaar. Prima temperatuur, goede kwaliteit en ik hoef niet meer die dure cups te kopen.

Het design is ook mooi: mooi strak, niet te veel poespas en zeker niet te groot of lomp. Het past dus perfect in mijn kleine koffiecorner. Als je iemand bent die vaak speciale koffies drinkt zoals een latte en je zoekt een machine die dit binnen een handomdraai maakt, dan is de Baristina niet iets voor jou. Dit is echt een voor de mensen die gewoon een kopje koffie al-la nespresso of senseo. maar dan beter. Ik mocht dit product testen en ik ga het zeker houden.

Pluspunten

• Snel een heerlijke koffie
  • Geen cups of pads nodig
  • Koffie met verse bonen binnen 1 minuut

Minpunten

• Niet echt voor speciale koffies

pimvdmeer 20-09-2024

Lekkere koffie, mooi en compact product

Prachtig product!
Strak en mooi design, witte kleur vond ik ook passend en anders dan wat je normaal ziet.
De Baristina is compact, past makkelijk in de keuken en is ook snel te installeren, in te stellen en in gebruik te nemen, zonder gedoe.
3 knopjes om alles te regelen, sterke expresso of standaard koffie, groot en klein.
Is best stil, geen last van geluidsniveau.
Koffie zetten gaat snel en makkelijk.
Lastig dat je na elk kopje koffie het apparaat moet reinigen, wat soms lastig is als je bezoek hebt en meerdere mensen willen koffie.
Ook vond ik het jammer dat je geen varianten met melk kunt maken.
Dus vooral voor de liefhebbers van expresso is de Baristina wel aan te bevelen!
Ben tevreden met dit product, lekkere koffie en staat mooi in mijn keuken.
Super fijn dat ik de Baristina een paar weken mocht testen!

• Compact

Minpunten

• Reinigen
  • Geen melkvarianten

Marjolein 20-09-2024

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Wat een fijn en makkelijk apparaat! Nooit verwacht dat een bonen apparaat zo makkelijk in gebruik en onderhoud kon zijn.
De koffie is in een handomdraai gezet. De portafilter naar rechts klikken, op het knopje drukken en het apparaat doet de rest. Hierna hoef je alleen het filter maar leeg te gooien en om te spoelen, heerlijk makkelijk.
Het apparaat heeft een mooi strak design en is erg compact. Wij hebben ook de Baristina melkopschuimer erbij. Ze hebben hetzelfde design, dit staat erg mooi op het aanrecht.
Een echte aanrader voor heerlijke koffie met een gebruiksvriendelijk apparaat!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Luxe design
  • Gebruiksgemak

rooijvang 17-09-2024

Barista voor thuis, top apparaat

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Ik heb de Philips Barista met losse melkopschuimer nu enkele weken mogen testen en ben zeer tevreden .Wij waren 'n koffiezetter met losse cups gewend, door de Barista te gebruiken hebben we niet alleen veel lekkerder koffie gedronken maar ook hadden we geen afval .Het apparaat stelt je in staat om zowel lungo koffie als espresso te zetten. De losse melkopschuimer zorgt voor een perfect romig laagje voor de cappuccino's en de lattes. Bovendien biedt het apparaat de optie om cafeïnevrije koffie te zetten wat handig is voor diegenen die liever decafé optie hebben. Barista is gebruiksvriendelijk en heeft 'n mooie uitstraling. Ik beveel deze zeker aan.

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksgemak
  • Praktisch geluidloos

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd

AnoukS53 17-09-2024

Mooi design en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Wij hebben deze koffiemachine mogen testen en zijn volledig overtuigd!

We gebruikten eerst een machine voor cups, maar dit werd een steeds prijzigere aangelegenheid. Cups is natuurlijk super gemakkelijk, maar qua gebruikersgemak is deze machine net zo makkelijk. Wat een heel goed voordeel is is dat deze machine er super strak uit ziet, compact is voor een bonen machine en qua gebruik net zo makkelijk is als een machine voor cups.

We hebben nog geen minpunten ontdekt en hopen ze ook niet te ontdekken.

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

ArnoldZ 17-09-2024

Fijn apparaat, lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips BAR300/60

De afgelopen twee weken hebben wij de Baristina grondig getest en dat hebben we als plezierig ervaren. Hoewel we geen koffiekenners zijn, waren we toch op zoek naar een betere smaak dan een simpel apparaat met cups. We hadden alleen geen trek in een ingewikkeld apparaat met heel veel toeters en bellen dat ook nog eens erg duur is. De Baristina voldoet aan onze wensen.

We zijn verrast hoe eenvoudig het is om een lekkere espresso met versgemalen bonen te zetten. Het is iets meer werk om de piston schoon te maken na ieder kopje en het is wel belangrijk om dit goed te doen. Als we de piston niet afdrogen met een doek, zien we dat er meer koffieprut blijft hangen aan het aandrukmechanisme. Als we wel afdrogen, dan hebben we er geen last van.

Het is fijn dat je allerlei soorten bonen kunt gebruiken en ook filterkoffie, dat geeft je veel flexibiliteit. De smaak van de koffie is heerlijk!

Pluspunten

• Simpel apparaat
  • Ziet er mooi uit
  • Lekkere koffie, zonder teveel gedoe

Minpunten

• Vergt uitleg voor gebruik

JohannaK 16-09-2024

Super mooi espressoapparaat!!

Geschreven voor: Philips BAR300/60

De Baristina is echt een aanwinst in mijn keuken!
Het espressoapparaat straalt echt luxe uit, ik vind meestal koffiezetapparaten niet heel erg knap, maar de Baristina staat echt geweldig in mijn keuken.
De bediening van het apparaat is echt super makkelijk! Heel even wennen aan het gebruik van de pistol. Maar als je door hebt hoe je het portafilter schoonspoelt en goed het water er weer uitschudt, is het echt een heel fijn apparaat.
Heel makkelijk apparaat om schoon te maken of door te spoelen. Zelfs de witte uitvoering ;)

Dat was eigenlijk ook wel waar ik naar opzoek was, een luxe en mooi espressoapparaat, die makkelijk te bedienen is en niet te veel handelingen vereist.

Voor mij voor het eerst dat ik een espressoapparaat met verse koffiebonen gebruik en ik weet nu pas wat ik hebt gemist al die tijd. Koffie is zoveel lekkerder en ik ben ook echt minder geld kwijt aan koffie.
Ik ben heel erg te spreken over de prijs/ kwaliteit verhouding en je hebt ook veel minder afval dan met bijvoorbeeld een cupjes apparaat, welke ik hiervoor had.

De bijbehorende melkopschuimer werkt ook heel erg goed! Ziet er ook heel erg mooi uit en ook praktisch in gebruik en onderhoud. Ik heb het alleen met plantaardige melk gebruikt en zowel met koude als warme bereiding hele stevige schuim.

Ik heb de Baristina en de melkopschuimer 2 weken mogen uittesten.

• Inhoud waterreservoir
  • Duurzaam
  • Goedkoper dan koffiecups
  • Melkopschuimer los

Minpunten

• Water heel goed uit portafilter schudden

Cor 16-09-2024

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Ik ben zeer tevreden over dit mooie apparaat van Philips. Ik hou van lekkere koffie en ik was een koffiecupmachine gewend, maar nu wil ik alleen nog maar koffie van de Baristina.
Het apparaat is erg handig in gebruik. Het heeft een groot waterreservoir (al had het deksel van mij wel vast mogen zitten) en een grote ruimte om bonen in te doen. Hierdoor hoef je niet vaak bij te vullen. Met een druk op de knop wordt je koffie razendsnel bereid. Je kunt kiezen voor espresso of lungo en eventueel exra bonen zodat het sterker wordt. Voor een volgend gebruik leeg je gemakkelijk het bakje en schuif je de hendel daarna naar rechts. Het apparaat is gemakkelijk schoon te houden en ik heb er veel minder werk van dan mijn vorige machine. Hij ziet er ook nog eens prachtig uit!

Ik ben blij verrast over deze Baristina van Philips. Het is een prachtig apparaat dat mooi in onze keuken staat en snel en met een acceptabel geluid zijn werkt doet. Het kost weinig moeite om tot een lekker bakje koffie te komen. Het apparaat produceert geen afval, alleen koffiedik en is daarom erg duurzaam. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en gemakkelijk schoon te maken. Hiervoor gebruikte ik een koffiecupmachine maar ik wil nu nooit meer anders. Dit is een hele verbetering en koffie maken (en drinken) is vanaf nu echt een feestje.
Het enige minpuntje is dat het deksel van het waterreservoir niet vastzit. Dit valt er nu vaak af en dat is soms irritant. Maar dat is voor mij het enige en daar kan ik prima mee leven.
Ik heb dit apparaat mogen testen. Ik zou het anderen zeker aanraden.

• Werkt snel

Minpunten

• Deksel waterreservoir zit niet vast

Leusink 15-09-2024

Lekker kopje koffie

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Ik heb de Baristina melkopschuimer in combinatie met de Baristina koffiemachine een tijdje mogen testen.
Ik ben over het algemeen tevreden over het apparaat. Beide apparaten staan mooi op je aanrecht maar ogen toch wat goedkoop en plastic. De bediening is makkelijk. Er zitten 3 knoppen op, een voor een espresso, een voor een lungo en een voor intens. Het schoonmaken van het portafilter vind ik niet fijn, er blijft water in zitten welke er na een tijdje nog uit blijft druppelen.
De melkopschuimer werkt goed en is makkelijk schoon te maken.
De prijs kwaliteitsverhouding vind ik wat minder. Zelf zou ik hem voor deze prijs niet kopen.

Marjolein 14-09-2024

Erg prettige koffiemachine, makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Philips BAR300/60

De Philips Baristina is een fijn koffiezet apparaat voor mensen die van lekkere verse koffie houden, zonder het gedoe van een traditioneel espresso machine of een apparaat met meerdere functies. Dit apparaat maakt alleen een espresso of Lungo, maar doet dit erg goed. Het maalt de bonen, waarna het in de zetmodule wordt geperst. Een heerlijk bakje koffie als gevolg. De zetmodule is makkelijk af te spoelen onder de kraan, maar een plek om het even te laten drogen is er niet bij het apparaat. De hoeveelheid van de espresso en Lungo zijn in te stellen, al moet je daarvoor wel even goed de handleiding doorlezen. Deze komt niet bij de doos in, maar is middels een QR code terug te vinden op een website.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Waterbak is wat klein en verstopt
  • Geen papieren handleiding

Thomaster247 14-09-2024

Makkelijk in gebruik en onderhoud

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Natuurlijk! Hier is een nieuwe versie:

De Philips Baristina valt op door zijn elegante ontwerp en gebruiksvriendelijkheid. Zodra je het porta-filter naar rechts schuift, verloopt de rest van het proces automatisch. Aanvankelijk had ik wat problemen met het porta-filter dat soms vastliep, maar na een paar keer gebruiken was dit geen probleem meer. Het gebruik van koffiebonen in plaats van capsules is een flinke besparing op de lange termijn, terwijl de kwaliteit van de koffie gelijkwaardig blijft, afhankelijk van de bonen die je kiest. Het onderhoud is simpel: je hoeft alleen het porta-filter te legen en het apparaat te spoelen na elk gebruik.

Hoewel het ontwerp van de Baristina aantrekkelijk is, vind ik dat het zwarte model iets dieper zwart had mogen zijn; het neigt nu meer naar donkergrijs. Ondanks deze kleine opmerking ziet het apparaat er verder uitstekend uit.

Ik heb de gelegenheid gehad om dit product te testen en mijn bevindingen te delen in deze review.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Onderhoud

Minpunten

• Prijs
  • In het begin liep het wat stroef

e****@d************** 13-09-2024

Mooi design maar geen hete koffie

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Wij hebben de Philips Baristina koffiemachine met melkopschuimer uitvoerig getest en daaruit komt een gemengd beeld naar voren.

Aan de positieve kant is de bediening van de machine erg gebruiksvriendelijk, zowel voor het zetten van koffie als voor het opschuimen van melk. De compacte vormgeving past mooi op het aanrecht. Bovendien is de Baristina duurzaam in het gebruik, zonder verspilling van koffiecups of pads.

Helaas zijn er ook enkele minpunten. De koffie heeft niet de gewenste hoge temperatuur, hoewel dit iets verbetert als de machine eerst wordt doorgespoeld. Maar dit extra spoelen is voor elke kop koffie te omslachtig.

Bovendien hebben we bij het laatste gebruik zelfs een technisch probleem ondervonden. Bij het aansluiten op het stopcontact sloegen de zekeringen in het hele huis door, een teken van kortsluiting in de machine. Hopelijk was dit een eenmalig incident en functioneert de Baristina verder zonder problemen.

Concluderend is de Philips Baristina een aantrekkelijk product met positieve eigenschappen, maar de prestaties en algehele kwaliteit voldoen niet aan onze verwachtingen.

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen hete koffie
  • Kortsluiting bij gebruik

i**************@g******** 13-09-2024
Geschreven voor: Philips BAR300/60

Met de Baristina zet je in no-time je eigen perfecte koffietje. Het gebruiksgemak is top en je hebt je favoriete koffie in een handomdraai. De bonen worden direct versgemalen wat echt super handig is! En cool dat je de sterkte zelf kunt instellen met 1 snelle druk op de rechterknop. En de gebruikte koffie klik je easy peasy eenvoudig eruit, dus weinig gedoe. Soms blijft er wat gemalen koffie achter, en de piston werkt niet altijd perfect, maar schoonmaken is een fluitje van een cent. Het strakke design maakt het helemaal af vind ik. Na twee weken testen ben ik fan: looks een 10, gebruiksgemak een 8.

Yasminveen 12-09-2024

Prettig koffieapparaat voor bonen!

Geschreven voor: Philips BAR300/60

De Philips Baristina is een super toevoeging aan mijn keuken. Ik heb het apparaat enkele weken mogen testen en het gebruiksgemak is super. De machine maalt de bonen direct voor elke zetbeurt, wat zorgt voor versheid en een rijke smaak. Doordat er geen afval wordt gegenereerd, zoals met capsules of wegwerpfilters, maakt dit apparaat heel duurzaam. Het onderhoud is eenvoudig: de onderdelen zijn gemakkelijk afneembaar en de machine geeft zelf aan wanneer er een reiniging nodig is, wat vuilophoping voorkomt. Het design is strak en past goed bij mijn keukeninterieur. Al met al een topapparaat wanneer je wil overstappen op koffiebonen.

• Gemak
  • Smaak
  • Snelheid

Minpunten

• Druppelt soms wat na

Pauler95 12-09-2024

Heerlijk eenvoudige koffie

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Erg fijn apparaat waar mee je op een snelle, goedkope en duurzame manier heerlijke koffie kan zetten. Het apparaat warmt snel op en met 1 druk op de knop en een zwaai aan de piston zet het apparaat vanzelf koffie. Daarnaast ook erg fijn dat er een knop is om de koffie sterker te maken. Hierdoor kan je makkelijk variëren tussen voorkeuren van personen zonder dat je nieuwe bonen moet kopen. Het apparaat is smal en past mooi in de keuken.
Houd er rekening mee dat er soms wat gemalen koffie knoeit bij het terug schieten van de piston.
Bedankt review.nl dat ik het apparaat heb mogen testen!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen en onderhouden
  • Heerlijke koffie
  • Snel

Minpunten

• knoeit soms gemalen koffie

Ben 18-08-2024

Lekkere koffie voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Philips BAR300/60

Heel lekkere koffie, goed heet. Apparaat maakt veel minder lawaai dan vorige machine.
Koffie zetten gaat ook sneller.
Jammer dat je niet 2 kopjes tegelijk kan zetten

Pluspunten

• Snel
  • Heet
  • Minder lawaai

Minpunten

• Geen 2 kopjes tegelijk

j**************@g******** 28-07-2024
Geschreven voor: Philips BAR300/60

Prachtig minimalistisch design. Het zetten van je kopje koffie is heel eenvoudig. Weinig toeters en bellen en dat is fijn. Het schoonmaken is wel een klein beetje vervelend, maar ook dat is gewenning.