La Pavoni DMB Espresso Domus Bar Lever Switch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de La Pavoni DMB Espresso Domus Bar Lever Switch op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Bas123 02-11-2008

Na eerst 8 jaar een Gaggia Classic te hebben gebruikt werd het tijd om zelf bonen te gaan malen. Het appartaat bevalt goed, lekker espresso en goed schuim door krachtige stoomstoot. Wel goed uitzoeken wat de juiste maalgraad voor de verschillende koffiebonen is. Voor schuimen gebruik maken van een conische kan en opletten dat het gaatje in het stoompijpje niet dicht zit. Duurzaamheid nog niet echt te beoordelen, nu 6 maanden in bezit. Voor de licht gevorderde barista die niet twee apparaten in de keuken wil een aanrader.

Florian 10-09-2008

Erg fijne machine voor liefhebbers van echte koffie. Koffie zetten kan makkelijker, maar juist dit is het leuke aan de machine. Geintegreerde molen maalt wat langzaam in mijn beleving( heb geen ervaringen met anderen), maar scheelt wel een losse maler op het aanrecht.

Resultaat is uitstekend, zowel de espresso als het melkopschuimen.

Volet aan als een machine die erg duurzaam is, dus ik verwacht er over tien jaar nog te van kunnen genieten.

Martijn en Annemieke 17-12-2007

Heerlijke Espresso, maar machine is niet voor mensen die snel kant en klaar een bakje willen!
Je moet er wel een beetje moeite voor doen, zoals de 'grinder' instellingen, hoeveelheid koffie beoordelen, etc. Maar als je al deze punten onder de knie hebt, dan kan je alleen nog maar genieten van een heerlijke verse Espresso!
Zeker een aanrader....!!!!!

Laurens Utrecht 01-07-2007

Afgelopen week heb ik voor het eerst in mijn leven (en van m'n vriendin...) een espresso apparaat gekocht...
De Domus Bar van Pavoni !
De eerste reactie: een heel erg plezierige machine, waarmee het mij binnen 10x proberen al lukte om de juiste afstelling te vinden en een heerlijke espresso voor mezelf en een heerlijke cappucino voor m'n vriendin te maken ! Mijn instelling voor de geintegreerde maler staat op 4, net grof/fijn genoeg, waarbij ik nog weinig druk uitoefen en de druk daardoor op +/- 10bar uitkomt, dus ik moet nog ff verder proberen... ;o) Het is vooral erg leuk als je s'ochtends probeert het schuim perfect te krijgen en dit lukt !!
De cappuncino is fantastisch en heerlijk vers door de gemalen bonen.... Het si een echte aanrader deze machine. We hebben een relatief kleine keuken en dit apparaat voldoet mede daardoor perfect. De combinatie van de grinder en de oldschool machine is perfect !
Nu nog de verschillende smaken gaan proberen... het zal een heerlijke zoektocht worden !
Dank aan de mensen van Alleborgh in Abcoude voor de goede tips !
Voor de smaak een 9, omdat we nog niet weten hoe goed hij eigenlijk is.... ;o)