Saeco Xelsis Edelstaal SLX 6870

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco Xelsis Edelstaal SLX 6870 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

EricK1968 13-06-2010

Na enig wikken en wegen hebben we gekozen voor een Saeco expressomachine.
De machine is niet goedkoop, echter de afwerking is goed en solide te noemen.
Momenteel willen we niet meer anders en genieten van elke bak koffie.
Vooral het aankoppelen van de melk gaat eenvoudig en levert geen gedoe op met slangen en een eventuele losse cooler.

Wij vinden deze machine een echte aanrader.

Adriaan Keij 01-02-2012

Kan een Saeco nog een aanrader zijn? Wij hebben in februari 2006 een Saeco gekocht, prima - totdat hij eind 2011 stuk ging. Geeft niets zou je denken, gewoon terug naar de winkel voor reparatie. Maar Saeco is nu PHILIPS geworden en Philips levert geen onderdelen, niet aan de winkel en niet aan particulieren. Philips wil alles ZELF repareren: in België. Meerkosten €50 à €60 ivm verzendkosten (ik mocht hem ook brengen en ophalen in België...) - en dan hebben ze nog NIETS gedaan. Dus de reparatie van onze machine (waar de printplaat van stuk is, aldus onze winkelier) zal minimaal €150 à €250 gaan kosten. Zoveel geld is hij niet meer waard, dus helaas!
Advies: denk hierover na voordat je een Saeco espressomachine koopt. Buiten de garantie ben je aan de grillen van Philips overgeleverd!