Krups Nescafé Dolce Gusto Creativa KP 2501 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Krups Nescafé Dolce Gusto Creativa KP 2501 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

wilma1900 20-06-2012

Anderhalfjaar geleden 3 nieuwe apparaten Dolce Gusto gekocht via de Makro.
De eerste 2 waren binnen 1jaar en 5 maanden defect.Het waterreservoir lekte en het water liep over de aanrecht.
Het ene apparaat werd gerepareerd en de andere hebben we een nieuwe voor gekregen.
Vorige week lekte nummer 3 ook hetzelfde probleem, alleen daar kwam nog bij dat de cups ook lekte in de schuifhouder.
Voor een merk als Krups -Dolce Gusto hadden we dit niet verwacht, 3 apparaten alle drie kapot.
Waar is de kwaliteit, die is ver te zoeken, en hoe je behandeld wordt door de diversen mensen van Krups schandalig.Zowel per mail als mondeling.
Er wordt niets mee gedaan dat heet macht, ook Makro zegt u moet bij Krups zijn wij kunnen niets voor u doen.
Jammer,