Siemens TE506209RW zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE506209RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Joma3 02-01-2015
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

De smaak is voornamelijk afhankelijk van de bonen. Wij krijgen er allen niet echt mooie koffieprutschijfjes uit...

Vormgeving is super: modern, compact en passend bij ons interieur.

m.m. S 27-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Zeer praktische machine. Gebruiksvriendelijk, eenvoudig te bedienen en eenvoudig te reinigen. Hoewel veel informatie is bijgeleverd en veel verschillende opties worden beschreven is de gebruiksaanwijzing eenvoudig te doorgronden en kan het apparaat snel in gebruik genomen worden. Het apparaat geeft zelf ook duidelijk aan hoe en wat (display). 'Alles' is mogelijk en de verhouding tussen de mogelijkheden en de prijs is zeer goed. De melkvarianten zijn bij de fabrieksinstellingen wat mij betreft iets lauw, maar dit kan aangepast worden. Ik had een voorkeur voor een zilverkleurig apparaat, maar vind de zwarte hoogglans toch ook een aanwinst in de keuken en minder aanwezig dan ik had verwacht. Het apparaat is ook niet te groot. Wat handig zou zijn is als de melkslang wat betreft positie zou kunnen worden aangepast aan de keukeninrichting. Deze bevindt zich nu aan de rechterzijde van het apparaat (als je er voor staat) en dat is niet handig als zich daar nu net de muur bevindt. Over duurzaamheid is nog niets te zeggen: ik heb het apparaat pas een paar dagen in het bezit, maar ben er tot nu toe erg blij mee.

ik hou van koffie 26-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Mooi zwart apparaat qua vormgeving. Hij is niet te groot, staat goed in je keuken. Geluid van malen en spoelen is niet hard of storend. Kwaliteit van koffie en vooral cappuccino is
goed. Ik ben er blij mee.

Henk Poort 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Super makkelijke machine, over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat ik hem slechts enkele dagen in bezit heb. apparaat kan echt iedereen bedienen en de koffie is heet. vrij belangrijk.
Verder kan je er alles mee maken met een druk op de knop.
Smaak blijft smaak, even puzzelen nog met welke bonen mij het best bevallen.
Spoelen werkt simpel en apparaat geeft aan wanneer nodig.

kevado 21-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Apparaat werkt prima, heerlijke espresso. Ook andere koffie mogelijkheden zijn prima. Vooral het gemak met de cappacino, slangetje in de melk en gaan.

J.Luza 21-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Apparaat net een paar dagen in gebruik, bevalt tot nog toe bijzonder goed. Makkelijk in gebruik te nemen, makkelijk te reinigen. De diverse mogelijkheden door alle huisgenoten geprobeerd, ook dat prima.

Scholten1970 15-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Het apparaat zet prima koffie met een creme laagje. Het bedieningspaneel is simpel en de vormgeving vind ik ook goed. Het enige wat ik erg jammer vindt is de melkopschuimer. Deze verwarmt de melk matig en schuimt de melk niet op. Dat vind ik echt een minpuntje van dit apparaat want nu zal ik nog een aparte melkopschuimer er naast moeten gebruiken wanneer ik cappuccino of een latte macchiato wil drinken. Verder een gebruiksvriendelijk apparaat.

Dunantje 18-01-2015

Als uw melk niet wordt opgeschuimd staat dan uw chromekleurig draaiknopje net naast het uitloopgedeelte wel goed. Anders geeft deze alleen maar warme melk.

wigra 07-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Veel over deze machine gelezen en uiteindelijk de stap genomen. Onze vorige machine was een senseo sarista waar ik eigenlijk nooit echt tevreden over ben geweest. Wat een fantastische machine is deze siemens dan. Heerlijke hete koffie. Smaak natuurlijk afhankelijk van de bonen. Hier zal ik nog wel wat tijd mee bezig zijn. Zoveel keus. Maar de veelzijdigheid van deze machine is enorm. En super eenvoudige bediening. Ik vraag me alleen af hoe je het beste de met melk bereide koffie kan maken. Is het verstandig om de melk eerst op te warmen in de magnetron om de cappuccino zo heet mogelijk te krijgen? Voor de mensen die nog twijfelen, absoluut niet doen. Hij is het waard.

babs50 04-12-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

heb het apparaat nu een paar dagen! Hij is geweldig, stil, makkelijk hanteerbaar, handige display waar aangegeven wordt wat je moet doen!

Pia1952 27-11-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Ik was al tevreden over de vorige machine en heb er nu net zo'n zelfde gekocht voor mijn vakantie huis.
Deze nieuwe is overigens stiller.
Heb weer voor Siemens gekozen wegens de goede service
en ervaring met al mijn machines van oven, kookplaat,
afzuigkap afwasmachine tot wasmachine alles werkt top!

7Robert 07-11-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Na e.e.a uit proberen lukt nu het maken van espresso en macchiato nu uitstekend . Is makkelijk in onderhoud,snel klaar met schoonmaken. Na aanzetten snel gereed voor maken van een goede bak espresso of andedre smaak. Kortom voor mij top machine.

SLL 31-10-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Mooi en stil apparaat voor een bonen machine. Bediening is vrij simpel al is het lezen van de handleiding geen overbodige luze. De mogelijkheden zijn makkelijk te selecteren en te gebruiken met 1 druk op de knop. Happy 😊

Anoniem 26-10-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Het is machine die niet misstaat op je aanrecht. Die een grote keuzemogelijkheid heeft.
Het apparaat voldoet ruim aan onze verwachtingen en niet onbelangrijk, hij maakt niet overdreven veel herrie.

vhoorn 10-08-2014
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Ter vervanging gekocht van een Saeco incanto die na 15000 kopjes de geest gaf.
Prima machine, qua bediening ideaal, erg simpel, goede sterkte smaak van de koffie.
Alleen jammer dat je niet zelf de hoeveelheid water voor een kopje koffie kan programmeren.
Apparaat spoelt bij het aanzetten én uitzetten.
Bij het spoelen bij uitzetten komt er wel redelijk wat water in het opvangbakje van de koekjes, dit zorgt voor nattere koekjes.
Vraagt redelijk vaak voor ontkalking en schoonmaken, maar dit is ook wel beter voor het apparaat.
Gebruikt maar 3 watt in standby (de saeco 900 watt, die hield het element continu warm).
Reeds 2230 kopjes gezet, geen problemen ondervonden.

Floyd7777 05-07-2013
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Onze Delonghi van zeven jaar had het begeven dus een andere machine gezocht. Omdat we in onze keuken alles van Siemens hebben besloten tot de aanschaf van deze espressomachine. Vol vertrouwen in het merk deze machine gekocht.
Wat een enorme teleurstelling!!!!!! Nal alles te hebben ingesteld en verschillende instelmogelijkheden te hebben benut kwam er nog steeds een magere waterige koffie uit het apparaat. Ook de optie van fijne en grove maling bood geen uitkomst. Hierop de lekbak en het opvangbakje van de "koekjes" bekeken. Dit waren geen koekjes maar een vieze drabberige waterige zooi. Leek in de verste verte niet op een mooi droog koekje. De helft was er naast gevallen en in de lekbak terecht gekomen. Op een gegeven moment zat de hele keuken onder de koffieprut tijdens het schoonmaken bah....Wat ik ook probeerde het werd alleen maar slechter. Wat een verschrikkelijk k.. apparaat. De naam Siemens absoluut niet waard. Ik begrijp werkelijk niet hoe een gerenomeerd merk als Siemens zich verlaagd door een dergelijk product op de markt te zetten. Onbegrijpelijk!!! Ik heb uit pure frustratatie en boosheid, omdat ik me door dit merk bedonderd voelde, alles schoongemaakt en weer in de doos gedeponeerd. Hierna gebeld met de winkel waar ik het " ding" gekocht had en mijn onvrede geuit. Gelukkig hier alleen maar begrip en kon ik een ander appraat kopen. Ik heb gekozen voor een Miele 5100. Bij thuiskomst geinstalleerd, ingesteld naar persoonlijke behoefte en voila... lekkere en smaakvolle koffie. Zonder vieze zooi in de opvangbak. Wat een verademing, er worden dus toch nog wel goeie apparaten gemaakt. SIEMENS WAT EEN AFGANG!!,!,! Ik zou me kapot schamen.!!!!

Jeroen Swets 30-08-2012
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Hiervoor had ik een "goedkope" Seaco, die tot volle tevredenheid 5 jaar in gebruik is geweest, maar waar de boiler niet zo heet van werd. Nu dan gekozen voor een wat duurder apparaat van "hogere kwaliteit".

Nou dat laatste kan je vergeten. Na 3 maanden pomp kapot. Apparaat opgehaald, gerepareerd, terug gebracht en wat denk je... 1 dag later zelfde probleem.

Ik koop de volgende keer wel weer een Seaco.

Jeroen Swets 11-09-2012

Gisteren apparaat terug gekregen met allerlei nieuwe problemen. Pomp maakt enorm veel herrie, knopjes werken niet meer naar behoren.

Apparaat is 3 maanden oud, is al 2 keer voor reparatie geweest en mag nu WEER voor reparatie.

Nooit meer een Siemens.

Voskuil68 01-02-2012
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Als je niet van melk in je koffie houdt, is dit een prima machine. Wij zijn echter dol op capppuchino en wat uit dit apparaat komt, is lauw. We hebben alles geprobeerd: kopjes voorverwarmen, houdbare melk gebruiken (want dan begin je met kamertemperatuur in plaats van 7 graden), maar het eindresultaat blijft bedroevend: een beker lekkere koffie met lauwe melkschuim. Wij willen een andere machine!

voorschotenaar 26-01-2012
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Wij hebben deze machine op werk. Binnen een maand is ie al teruggeweest voor reparatie. De smaak van een cappuchino is echt niet te vergelijken met de veel lekkerdere Jura ENA 9 die ik thuis heb. Ik ga op werk steeds minder koffie drinken...

Ronalddj 11-12-2011
Geschreven voor: Siemens TE506209RW zwart

Wat een plaatje in m'n keuken, dit apparaat. Geen nep-rvs gekozen maar glanzend zwart dat stukken eenvoudiger schoon en glimmend is te houden.
Gekozen voor een volautomaat om geknoei met het handmatig opschuimen van melk te voorkomen. Goede keuze geweest. De machine geeft supersimpel een volledige cappuccino of latte machiato met heerlijk fijn en stevig melkschuim. Gebruik hier "gewone" halfvolle melk voor en dat volstaat uitstekend. Een minpunt is dat de melk-koffiesoorten er niet echt warm uitkomen. Erg jammer... Kopje dus goed voorverwarmen en snel opdrinken. Het maken gaat verder echt heel eenvoudig: slangetje in je melkpak hangen en de rest gaat vanzelf.
De overige koffiesoorten zijn meer dan prima qua smaak en temperatuur. Leuk en erg lekker is de "double shot" waarbij 2x een portie bonen gemalen wordt voor een enkel kopje. Resulteert in een heerlijk sterk maar toch niet bitter kopje.
Was bang voor een lange opwarm- en maaltijd bij dergelijke automaten. Ongegrond. Na aanzetten en (automatisch) schoonspoelen heb je met een seconde of 30 een heerlijk kopje koffie. Verder is de machine heel eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken en, zoals eerder gezegd, gewoon erg mooi.

slussel 25-11-2013

Mag ik vragen of deze machine nog steeds bevalt?

Melanie