Siemens HR745223N wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR745223N wit, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cruyffie 15-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Wij zijn uitermate tevreden met ons nieuwe gasfornuis.
De knoppen voor het kookgedeelte zijn goed van vorm ze glijden niet uit je vingers als deze vochtig zijn in tegenstelling tot rondde draaiknoppen van andere merken.
Het kookgedeelte werkt uitstekend, alles is zeer snel op temperatuur en ook op de grote brander kunnen we heel goed wokken. De timer op het display is ook erg handig.
De oven hebben we ook al 2 keer gebruikt op verschillende standen net als de grill gebruikt, het resultaat mag er wezen en de baktijd was veel korter dan op ons oude fornuis.
Al met al een geweldig fornuis met veel mogelijkheden

Lynn60 09-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Een heel goed fornuis, het is makkelijk aan te sluiten en ook makkelijk in gebruik. Vier pit, waarvan een voor grotere pannen/wok pit. Oven werkt ook prima en met de verschillende mogelijkheden bakt het product veel sneller. Ik ben er heel erg blij mee.

dekievith 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Prachtig apparaat. Hij staat mooi in de keuken naast de jamie homecooker. De oven bakt de cupcakes op zijn holland best, maar het fornuis werkt formidabel. Alles voelt solide aan.

Mrs. Does 22-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Over de duurzaamheid van het product kan ik nog niet veel vertellen - we hebben hem net 4 dagen - maar het gebruiksgemak is enorm goed. Tussen de gaspitten zit genoeg ruimte, de pannen worden snel warm en de oven is precies goed. Het is lang geleden dat ik zo'n goede oven had. Voordat we dit product kochten hebben we hem eerst vergeleken tegenover andere modellen op het internet, en deze kwam keer op keer als beste uit de test.

WEGG26 16-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

zeer goed app en een zeer goede prijs kawaliteit verhouding het is erg gebruiks vriendelijk
en ook zeer veilig

Arie Tan 10-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Knoppen/deuren goed te bedienen.
Eenvoudige demontage van delen om schoon te maken.
Ovenruimte zou iets breder en dieper moeten zijn om 2 ovenschalen op één hoogte te kunnen plaatsen.

cockie23 06-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Ik heb het gasfornuis nu drie dagen in gebruik en hoef er eigenlijk niet aan te wennen. Het wijst zich van zelf. Met de verdeling van de warmte bij mijn gaspitten moet ik wel even kijken. De vlam geeft niet over de gehele pan de zelfde temperatuur. Dit is met vlees bakken lastig.

M.Sungur 04-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Makkelijk en goed bedienbare apparaat. Veel kookprogramma's aanwezig. En dat voor een betaalbare prijs.

ferny 03-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

degelijk, mooi uitziend, ruim, chique, makkelijk te gebruiken,heel veel mogelijkheden en veel belovend voor de toekomst.

Nancy82 02-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Ik heb dit gasfornuis gekocht en dit hij was eigenlijk buiten het budget. Na alles goed doorgenomen te hebben toch voor deze gekozen. Vanmiddag gelijk alles uitgeprobeerd en ben er super blij mee. Hij is makkelijk in gebruik, er zitten veel mogelijkheden op en de timer is ideaal. Bij veel gasfornuizen gaat de oven niet uit wanneer de ingestelde tijd voorbij is, maar bij deze is dit zeer gemakkelijk in te stellen. Je kunt de timer gebruiken als kookwekker of om de oven na een bepaalde tijd gewoon uit te laten gaan. De prijs/kwaliteit verhouding is super en je krijgt waar voor je geld. Een absolute aanrader!

T Boin - de Groot 27-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Gebruiksgemak: Zuinige elektrische ontsteking waarbij je als je alle benodigde gaspitten hebt ontstoken, de stekker weer uit het stopcontact kunt halen. Kookt prima.
Vormgeving: Mooie strakke vormgeving, met als voordeel dat de deur niet heet wordt als de oven al een half uur op 220gr. aan staat.
Mogelijkheden: Prima om lasagna te maken en de 1e cake was mooi en goed gaar.
Duurzaamheid: Ik heb dit gasfornuis net een paar weken dus kan ik daar nog niet over oordelen.

MarleendJ 23-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Sinds kort in het bezit van dit fornuis. Een hele verbetering ten opzichte van de vorige. De oven heeft heel veel functies waarvan ik de meeste natuurlijk nog niet heb uit kunnen proberen, maar de gebruiksaanwijzing belooft veel.
Nu alleen nog maar gebruikt om broodjes af te bakken en te grillen. Dat ging prima. Oven is snel op temperatuur.
Handig vindt ik de wekker die je kunt zetten ter herinnering. Je kunt ook de baktijd instellen. De oven gaat dan uit als de tijd voorbij is.
Fornuis moet ik nog aan wennen. Wat me opvalt, is dat het lang duurt voor iets aan de kook is. En als het eenmaal kookt, kan het vuur naar mijn zin niet laag genoeg. Het 'sudderpitje' is te warm om te sudderen. Dus nu maar een sudderplaatje gekocht.

Sibel1972 20-11-2014

Geachte heer/mevrouw,

Voorheen had ik ook een Siemens merk fornuis en ook een wasmachine. wasmachine heb ik 15 jaar over gedaan. Mijn fornuis die ik ongeveer 7 jaar heb, ook het merk Siemens heb ik aan mijn zoon weggegeven, omdat hij nu uitwonend werdt, en thuis tevreden was met het fornuis. Ik heb onslangs nu zelf weer een nieuwe fornuis gekochte merk Siemens natuurlijk. Het gebruik is makkelijk en het ziet er luxe uit. Belangrijkste is ook de oven.De deur van de oven sluit goed, waardoor de hitte binnen blijft en alles goed gaar wordt.Ik ben er heel blij mee. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Het schoonmaken is ok makkelijk. Ik blijf bij Siemens. Producten van Siemens zijn betaalbaar in mijn ogen.

Met vriendelijke groeten,

Mevr. S. Kasmer

Oma G 16-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Gebruik gemaakt van de actie. Mooie vormgeving. Gebruikersvriendelijk. Sterke gasvlam. Ben vooralsnog tevreden over deze aanschaf.

yorkie23 07-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Over het gebruiksgemak kan ik nog niet heel veel zeggen want ik heb hem nog maar een paar dagen.
Heb wel al gekookt en de gaspitten zijn iets groter als wat ik had,dus dat was even wennen.
De oven heb ik nog niet gebruikt.
De vormgeving sprak mij erg aan vond hem dus erg mooi, heb hem daarom dus gekocht.
De mogelijkheden heb ik nog niet allemaal uitgeprobeerd maar zal dat binnenkort wel gaan doen.

Elat 14 06-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Ik bezit dit apparaat slechts een week, daarom kan ik de duurzaamheid nu nog niet beoordelen. De vormgeving vind ik prima. Hij is stabiel en mooi afgewerkt. Verder heb ik tot nu toe geen problemen tegengekomen wat betreft het gebruiksgemak. In die week heb ik lekker gekookt en ook gebakken. Alles is goed gegaan. Doordat de oven van een timer is voorzien, kan ik de baktijden heel goed instellen en tijdens het bakken aanpassen. Mooi is ook dat ik zowel conventioneel als 3d heetlucht circulatie kan gebruiken. Voor mij heeft de mogelijkheid tot snel opwarmen van de oven een meerwaarde. De andere functies zoals ontdooien en grillen,heb ik nog niet kunnen toepassen.
In de gebruiksbeschrijving zijn alle tips aangegeven en er zijn ook de accessoires benoemd die je bij Siemens bij kunt bestellen. Bij het apparaat zijn twee bakplaten en een rooster meegeleverd. Voor mij zou het beter zijn als ik i.p.v. één bakplaat één braadslee kon meekrijgen. Toch samengevat vind ik dit een mooi apparaat.

Alle91 06-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Goede oven voor een betaalbare prijs. Veel opties, mooie meegeleverde bakplaten en een ruime opberglade onderin.
De afmetingen van de oven zijn geschikt voor een wat kleinere keuken, maar hij is ook wel ruim genoeg om met mooie grote ovenschalen aan de slag te gaan.
Tot nu toe ben ik dan ook erg tevreden!

3081946 26-10-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Uit veel verschillende modellen is dit fornuis het geworden past goed bij onze keuken we zijn er erg blij mee !!!

naam 13031940 25-10-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

We zijn erg blij met ons fornuis mooie strakke uitvoering , verder kan ik er nog niets van zeggen past goed in onze keuken.

Rita Schreurs 18-10-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Gebruiksvriendelijk apparaat met veel mogelijkheden waar je als kok heel blij van wordt. Er passen hele familie kerstdiners in en hij laat je nooit in de steek. Daarnaast is hij heel makkelijk schoon te houden en is het gasfornuis lekker breed zodat ook je grote stoofpan erop past! De lade onderin het fornuis is groot geboeg voor al je kook- en bakspullen en de houders in de oven zijn zo handig aangebracht dat er veel gerechten ingeschoven kunnen worden zodat je tijdens een etentje alles warm kunt serveren. Op de knoppen zijn de tekens zo duidelijk aangegeven dat je meteen weet waarvoor je welke knop kunt gebruiken en niet elke keer je leesbril op moet zetten!!
Kortom een zeer compleet fornuis dat erg betrouwbaar is en waarmee je heerlijke maaltijden op tafel zet.

famvanmil 13-02-2014
Geschreven voor: Siemens HR745223N wit, zwart

Mooi en degelijk ziet dit fornuis eruit, mooie vormgeving en de oven is makkelijk in gebruik en het kookgedeelte is ook handig met de vonkontsteking met de veiligheid geen gas geen vonk.
Paar dagen in bezit maar verwacht er veel plezier en gemak van te hebben.