Tristar Pizza Festa Gourmet - Reviews

• Test panel 8.4 okt 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar Pizza Festa Gourmet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Palmpje 02-11-2022

Leuke Gourmet pizzaoven

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

De Tristar Pizza Festa Gourmet Pizza Maker is een handige pizzaoven waarmee je snel en eenvoudig tot 6 heerlijke mini pizza's tegelijk kunt maken. De pizzaoven is niet voorzien van een thermostaat waarmee je de juiste temperatuur kunt instellen, zodat je pizza precies zo gaar wordt als je wilt, maar heeft alleen een indicator lampje waarmee je kunt zien dat hij aan staat, wel is het natuurlijk heel makkelijk om gewoon even te kijken hoever de pizza is ;)

De Tristar Pizza Festa Gourmet Pizza Maker is eenvoudig in gebruik. Je legt de pizzadeeg op het bakplaatje, voegt je favoriete toppings toe en zet de pizza in de pizzaoven. Binnen 10-12 minuten is je pizza klaar!

Wat ik erg jammer vind aan deze pizzaoven is dat hij best veel ruimte inneemt. Je kunt hem dus niet heel makkelijk om je keuken opbergen totdat je hem een keer wilt gebruiken, maar dit is met een gewoon gourmetstel net zo.

Ook de prijs is niet erg aantrekkelijk. De Tristar Pizza Festa Gourmet Pizza Maker is namelijk verkrijgbaar voor een prijs van ongeveer €100,- en dit vind ik wel aan de hoge kant.

Kortom, de Tristar Pizza Festa Gourmet Pizza Maker is een handige en vooral voor gezelligheid zorgende Gourmet pizzaoven waarmee je snel en eenvoudig een heerlijke pizza kunt maken of op kunt gourmetten

Pluspunten

• Zorgt voor veel gezelligheid aan tafel
  • Je pizza's worden zo lekker als je zelf wilt

Minpunten

• Vrij groot
  • Aan de dure kant

Romyvo 31-10-2022

Top combinatie voor een gezellige avond!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Ik heb de Tristar Pizza Festa Gourmet mogen testen en ik ben erg tevreden.

De pizzarette is erg makkelijk in elkaar te zetten en er zit een overzichtelijke gebruiksaanwijzing bij. De warmte wordt goed verdeeld en de pizza's worden lekker knapperig. Door de gourmetfunctie die er bij zit is dit perfecte combinatie om een gezellige avond te hebben. De pizza paddles, raclette pannetjes en uitsteekvorm zijn makkelijk schoon te maken en makkelijk in gebruik. De antiaanbak laag van de gourmetplaat is ook makkelijk schoon te maken en het eten brand niet snel aan. Een nadeel is dat de temperatuur van de gourmetplaat niet te reguleren is.

Al met al ben ik erg tevreden over dit product.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Combinatie van pizza en gourmet

Minpunten

• Temperatuur niet te reguleren.

Armin 24-10-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Ik heb deze pizarette een aantal weken mogen testen. Het product is makkelijk op te bouwen, af te bouwen en op te bergen. Daarnaast kun je deze pizarette eenvoudig wassen+ dat veel in de afwasmachine kan, wat het allemaal gebruiksvriendelijker maakt. Het Is leuk en gezellig voor gebruik met vrienden of familie. Laat staan dat het een absolute aanraden is voor de aanstaande feestdagen zoals sinterklaas, kerst en nieuwjaar. Tot slot kan je naast het pizaretten ook racletten wat een grote toevoeging is aan dit product. Zo heeft iedereen iets lekkers op een avond, mocht iemand bijvoorbeeld geen pizza lusten.

Pluspunten

• Makkelijk te wassen
  • Raclette + pizarette
  • Makkelijk opbergen
  • Gezellig

Nancy1996 24-10-2022

Gezellige manier van pizza’s maken

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Onwijs gezellige manier van pizza’s maken. Apparaat werd zoals omschreven in de beschrijving met 30 minuten warm en klaar voor gebruik.
Alles netjes verpakt en makkelijk in gebruik. Wij hebben het met plezier gebruikt en is zeker voor herhaling vatbaar. Ook ideaal dat er een recept voor pizza deeg bij zit! Wij hebben echter een pizza kit met saus van jumbo gebruikt dat werkte ook prima!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Snel klaar voor gebruik
  • Recept voor pizza deeg

Anne 19-10-2022

Ideaal om in huis te hebben

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Wij hebben dit product een aantal weken mogen testen. Super leuk om met de kids te doen, pizza’s zijn sneller klaar dan een pizzarette op een echte steen. Daarnaast ook erg leuk dat je tegelijkertijd pizza’s kan maken, kan gourmetten en raclette kan doen. Voor elk wat wils en heel handig op vakantie of met de feestdagen. Hij is erg gemakkelijk in gebruik, prettig schoon te maken (5 minuutjes en veel kon in de vaatwasser) en voor de prijs krijg je erg veel waar voor je geld. Een aanrader!

Pluspunten

• Uitgebreid
  • Snel
  • Makkelijks schoon te maken

Gelderland1975 19-10-2022

Pizza Festa Gourmet

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Een paar weken terug de Pizza Festa Gourmet aangeschaft. Wat een leuke manier om met het gezin rond de tafel samen te kokkerellen en te genieten van pizzaatjes.
We hebben nu een aantal keren met een paar personen pizza gemaakt.
Dit gaat heel makkelijk met deze gourmet. Het tegelijkertijd maken van pizza’s, gourmetten en raclette gaat prima, er is voldoende ruimte en de gourmet blijft erg goed op temperatuur.
We hebben de accessoires zoals de pizza paddles, de raclette pannetjes en de uitsteekvorm allemaal gebruikt, deze werken prima en voldoen ruim.
Na het gebruik van het apparaat is deze zeer eenvoudig te reinigen. Alles kan in de vaatwasser, wat erg handig is.

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Met veel mensen gezellig pizza maken

t***********@h********** 19-10-2022

gezellig, smakelijk samenzijn

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Wij houden thuis van samen koken, eten en gezellig bij elkaar zijn. Dat kan allemaal met dit apparaat.
Iedereen kan doen/maken waar ze zin in hebben. Pizza, vlees, vis, pannenkoekjes, omelet
en nog veel meer. Het vergt even wat voorbereiding, maar gegarandeerd succes. Het is veilig, gezellig, en ziet er ook nog eens leuk uit.

Pluspunten

• veel keuze in gerechten
  • met meerder personen te gebruiken
  • makkelijk schoonmaken
  • koelt snel af na uittrekken stekker

Minpunten

• kort snoer
  • geen houders voor warme pannetjes ed.
  • indicatielampje blijft rood

Peter de Koning 18-10-2022

De handige 3-in-1 Tristar Pizza Festa Gourmet

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Samen met mijn gezin heb ik deze Tristar Pizza Festa Gourmet mogen testen. De verwachting die wij hadden van dit apparaat was erg hoog, want je kan nu zowel pizza’s maken als gourmetten. Deze verwachting is gelukkig helemaal uitgekomen. Wij zijn met name erg enthousiast over de pizza’s bakken, binnen 10 minuten heb je een heerlijke pizza gemaakt. Een tip hiervoor is om bakpapier te gebruiken, dan blijft de pizza niet plakken. Terwijl je aan het wachten bent tot je pizza klaar is kan je tegelijk vlees klaarmaken, zeker met de kinderen was dit geweldig. Een klein minpunt van het gourmetten was de hoge grillplaat, deze was voor de mensen op de hoek van de tafel wat lastig te bereiken. De reiniging van de Tristar Pizza Festa Gourmet was erg gemakkelijk en snel klaar. Al met al is dit een heel mooi apparaat die voldoet aan onze verwachting.

Pluspunten

• 3-in-1 combinatie
  • Pizza oven
  • Gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Geen spateltjes voor het gourmetten
  • Hoge grillplaat

Saskia072 18-10-2022

Gezellig, makkelijk en simpel schoon te houden

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Ontzettend leuk en gezellig apparaat! De onderdelen zijn allen zeer stevig en makkelijk schoon te maken. De pannetjes en pizzasliders kunnen allemaal in de vaatwasmachine, wat natuurlijk een pre is. De raclette is met een doekje gemakkelijk schoon te maken, zonder bijvoorbeeld afwasmiddel te gebruiken. Voor iedereen is er wel iets wat je kunt maken!
Wat wij wel een nadeel vonden, was dat er geen spatels bij zitten en je dus eerder geneigd bent om met een vork erin te prikken, wat natuurlijk weer tot beschadigingen kan leiden.

Pluspunten

• Voor 6 personen
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen spatels bij

Sanne Eelsing 18-10-2022

Heerlijk tafelen met kinderen

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Het was heerlijk om lekker te tafelen met ons gezin. Door de combinatie pizza/gourmet hielden onze kinderen het lang vol aan tafel. Een nadeel vond ik dat je de pizza goed in de gaten moest houden en moest draaien anders was niet de gehele pizza gaar. Er is ruimte genoeg op de bakplaat bovenop, ook de pannetjes zijn ruim genoeg om hier groente in de grillen.
Het is zeker een aanrader! Ook het opruimen/schoonmaken gaat makkelijk. De plaat is simpel te reinigen en kan zo mee in de vaatwasser.

Pluspunten

• Fijne combinatie pizza/gourmet
  • Ruim genoeg

Minpunten

• Pizza goed draaien om geheel haar te krijgen

j**********@g******** 17-10-2022

leuke idee, slecht in praktijk

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Het moment was eindelijk aangebroken het was tijd om de pizzaoven te testen. Het begin ging erg goed. De pizza's bakte goed en waren heerlijk, maar er waren wel wat minpunten . Ten eerste was het jammer dat er maar 3 pizza's tegelijkertijd gebakt konden worden, niet 6 zoals verwacht. Daarnaast braken naarmate we langer bakten de hendels van de pannetjes eraf en die handels begonnen ook te smelten wat nadelig was. Het reinigen van het product was gelukkig wel makkelijk.

Pluspunten

• doet zijn werk
  • makkelijk afwasbaar

Minpunten

• hendels vallen eraf
  • hendels te warm
  • 3 pannen tegelijkertijd niet 6

s***********@g******** 15-10-2022

Een uitkomst!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Ik heb dit product samen met mijn 2 kids en man 3 weken mogen testen. Mijn kids zijn gek op pizza, maar doordat ik een speciaal dieet volg mag ik geen pizzadeeg eten. Wat een uitkomst is dit apparaat! Ik heb heerlijk vleesjes, vis en groentes gebakken terwijl de rest zich uitleefde op het maken van de mooiste pizza creaties. Ook kon ik tegelijkertijd een omelet bakken in een gourmetpannetje. Het apparaat heeft maar 1 stand, maar dit was voor het vlees precies goed. De pizza's deden er wel wat langer over dan de 7 minuten uit het boekje. Ik denk ca 10 minuten en ze moesten gedraaid worden, zodat alle kanten bruin werden. Maar een heerlijk avondje was het zeker. Het schoonmaken ging ook erg makkelijk. Geen gekke vlekken.

Pluspunten

• Voor ieder wat wils
  • Ziet er leuk uit
  • Wordt goed warm
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Grote doos, lastig op te bergen
  • Pizza's duren wat langer

g*******@g******** 13-10-2022

Gezelligheid aan tafel, voor ieder wat wils!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

De avond was aangebroken om de Tristar Pizza Festa Gourmet uit te proberen met mijn gezin. Eerst gekeken of die compleet was en daarna even een doekje erover heen. Alle benodigdheden klaar gezet. In de gebruiksaanwijzing staat dat die 30 minuten tijd nodig heeft om op te warmen, dit ging veel sneller dan gedacht. Eerder hebben we een pizzarette uitgeprobeerd en toen kwamen we erachter dat het pizzadeeg bleef plakken aan de houder, dus eerst met bakpapier eronder gedaan. Maar dat was geen succes. Het deeg was na een kwartier op sommige plekken nog niet gaar, dus het bakpapier weggelaten. Gelukkig met deze houders, bleef het pizza deeg er niet op plakken, wat een groot pluspunt is. Wel is het nodig om de pizzahouders in het midden van de plaat te leggen, om zo een gelijkmatige gaarheid te krijgen.
De aparte pannetjes om te gaan gourmetten, hebben we dit keer alleen voor de vis gebruikt, zodat we de bovenplaat alleen voor vlees konden houden.
Op de bovenplaat was het goed heet, het vlees was snel gaar. Wat we wel misten in de doos, waren de houten spatels, zoals bij een gourmetstel. We wilden geen krassen maken in de pannetjes of op de bovenplaat. Dus dit keer plastic lepels gebruikt. Maar omdat een ieder rond de tafel vlees er bovenop had gedaan, moest je steeds vragen aan de één voor de plastic spatel en dat was niet handig.

Na het eten, de pan en houders goed af laten koelen. Daarna is het met een sopje of zelfs in de vaatwasser zo schoon. Al met al een gezellige avond met elkaar.

Pluspunten

• Compleet
  • Makkelijk schoon te maken
  • Snel op temperatuur
  • Genoeg ruimte voor vlees

Minpunten

• Geen houten spatels per persoon

Sharb1 12-10-2022

Super leuk product!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Wij gaan met de familie vaak gourmetten maar wij wilde graag eens wat anders. Omdat wij net een nieuwe huisje hebben heb ik dit besteld. voor onze housewarming zijn wij toen pizzatjes zelf gaan baken. Het was onwijs leuk en als er pizza's onderin aan het bakken waren kon je ook nog vlees op de grill bakken. Ik raadt iedereen aan om te bestellen! zeker dadelijk met de kerstdagen is dit ideaal en weer een keertje wat anders dan alleen gourmetten. De pizza's en de grill zijn snel warm en het eten is hierdoor ook snel klaar. Na ons leuke etentje was ik bang dat ik uren kon schoonmaken maar ook dit was niet waar in tegenstelling tot een gourmet was dit erg gemakkelijk te reinigen.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • fijn in gebruik

c********@m****** 10-10-2022

Superrrr

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Gourmet

Hoi hoi wij zijn enorm tevreden over de tristar pizza festa gourmet alles werkt perfect heel fijn apparaat het enige wat er niet bij zit zijn de houten peddels voor het vlees maar verder zijn wij overtuigd van de gezelligheid met vrienden en/of familie het zeker voor datum van afloop nog een keer te gebruiken echt superrrr en functioneel

Pluspunten

• Alles werkt perfect
  • Brengt veel gezelligheid

Minpunten

• Houten peddel voor het vlees zit er niet bij