Samsung Spinpoint T 500GB HDD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Spinpoint T 500GB HDD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

majenburg1959 10-01-2010

Schijf is stil maar na twee defecte schijven in twee jaar komt er voor mij geen Samsung HDD meer in. Eerste was na 3 maanden defect en de (onder garantie)vervanger is nu na ca. 22 maanden ook gecrashed.

goldeng8 11-01-2009

Snelle, stille schijf. Werkt prima en geen problemen.

Matti 07-01-2008

Deze Samsung is een goede harde schijf. Je hoort hem nauwelijks en hij is redelijk snel. Zeker een van de betere prijs/prestatie schijven! Een aanrader!

Mike Harzevoort 16-08-2007

Prima harde schijf, lekker snel en redelijk stil. Echter niet zo stil als je op basis van de test in bijv. CHIP zou willen geloven. Ik hoor 'm in ieder geval nog steeds.

Maar de 500 GB zijn wel erg handig en prima bereikbaar zolang je moederbord harddisks boven de 128 GB ondersteunt. Mijn moederbord ondersteunt trouwens geen SATA II, maar slechts SATA I. Dat bleek ook prima te werken (zij het theoretisch wat trager dan de topsnelheid van de harddisk)