JBL QUANTUM 100M2 - Gaming headset - Over Ear - Cyan - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL QUANTUM 100M2 - Gaming headset - Over Ear - Cyan op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Samantha87 22-08-2024

Fijn om mee te gamen

De JBL Quantum 100 M2 is lekker licht en zit comfortabel op het hoofd tijdens het gamen, het geluid is goed en duidelijk en makkelijk aanpasbaar met het wieltje op de achterkant.
Fijn om mee te spelen

JoyceD 15-08-2024

Zit fantastisch

De JBL Quantum 100M2 Gaming Headset is een solide keuze voor gamers die op zoek zijn naar comfort en gebruiksgemak. De headset zit fantastisch en biedt een uitstekende pasvorm, zelfs tijdens langere speelsessies. Het draagcomfort is een van de sterkste punten, met zachte oorkussens en een lichte constructie die druk op de oren minimaliseert.

Wat betreft de geluidskwaliteit, biedt de Quantum 100M2 een redelijke ervaring, maar het kan zeker beter. Hoewel de audio helder en nauwkeurig is, vooral in het midden- en hoogbereik, ontbreekt het soms aan diepte in de bas, wat belangrijk kan zijn voor een volledig immersieve game-ervaring. De microfoon werkt prima, met heldere stemopname, hoewel hij niet bijzonder indrukwekkend is.

Over het algemeen ben ik tevreden met de JBL Quantum 100M2, vooral gezien de prijs. Het is een aanrader voor gamers die comfort vooropstellen, maar als geluidskwaliteit cruciaal is, zijn er wellicht betere opties beschikbaar.

Pluspunten

• Heel comfortabel
  • Microfoon verwijderbaar

Minpunten

• Geluidskwaliteit kan beter

Daniel Kool 15-08-2024

Ongeëvenaarde Prijs-Kwaliteitverhouding voor Gamers

Deze headset is een uitstekende keuze voor gamers die op zoek zijn naar een betaalbare maar hoogwaardige headset. Het geluid is goed en biedt een indrukwekkende ruimtelijke ervaring, waardoor je volledig in je games wordt ondergedompeld. De microfoon is afneembaar, handig wanneer je single player games speelt

Het comfort is prima voor de prijs dankzij de zachte oorkussens en de verstelbare hoofdband. Zelfs na urenlang gebruik blijft de headset comfortabel zitten. De bouwkwaliteit is robuust en duurzaam

Een ander pluspunt is de compatibiliteit met verschillende platforms, waaronder pc, consoles en mobiele apparaten. Dit maakt de Quantum 100M2 veelzijdig en handig voor verschillende gebruiksscenario’s.

Kortom, de JBL Quantum 100M2 biedt een geweldige prijs-kwaliteitverhouding

Pluspunten

• Oorkussens
  • Prijs

Minpunten

• niet draadloos
  • kort snoertje