Wharfedale EVO 4.1 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Wharfedale EVO 4.1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*****@z******* 12-09-2024
Geschreven voor: Wharfedale EVO 4.1 walnoot

De Wharfedale Evo 4.1. Eerst had ik de Wharfedale 4.2 aangeschaft voor een andere ruimte en alles naar tevredenheid. Nu wilde ik in de woonkamer van de grote vloer staande boxen af en gekozen voor de 4.1 deze op stands van 50 cm hoog geplaatst. Wat wel belangrijk is, gebruik een ruim bemeten versterker. Hier aangesloten op een 80 watt continu bij 8 ohm receiver.
Liever nog een iets wat zwaardere versterker, maar gebruik dan de volume knop met beleid.
Een geweldig stel betaalbare speakers, met een zeker zeer mooi ontworpen vormgeving. Niet het recht toe recht aan. Ook de baspoort aan de onderzijde, dus geen rekening houden met afstand van de wand. De 4.1 een mooie diepe bas geven ze weer, ook bij laag volume. Misschien zou het hoog iets meer kunnen zijn, maar gezien mijn leeftijd laat het gehoor voor hoog iets na.
Alles bij alles , een klein duimpje en met Goliat prestaties, zeer zeker voor de prijs.
In de kleur wit passen ze bijna in elk interieur. Duimpje voor Wharfedale voor de vormgeven en het ontwerp.