Mordaunt-Short Avant 908i vloerspeaker / zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mordaunt-Short Avant 908i vloerspeaker / zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jbpuzzel 07-01-2008

Heb de complete set (zuilen, boekenplank, center en woofer) en ben heel erg tevreden. Zowel zacht als hard blijft er een zuiver en vol geluid uitkomen. met de woofer denk ik dat de buren niet blij met me zijn ;-) die doet z'n werk in ieder geval goed.

Bij de set ging het mij voor 70% om cinema en 30% stereo maar vind dat deze speakers op beide vlakken zeer goed presteren. Daarnaast zien de speakers er zeer strak en robuust uit.

enige minpunt was dat er bij de bijgeleverde spikes geen onderzetterjes zaten.

de set werkt bij mij in combinatie met een pioneer receiver VSX-917v

BasicInstinct 16-10-2007

De geluidskwaliteit voor Stereo geef ik een 8, voor home cinema een 10.

Ik moet echter nog het inspelen gaan uitvoeren, ik verwacht dan een beter geluid bij audio. Dit conform ervaringen van anderen. Inspelen is hier het op 10 cm van elkaar zetten van de boxen met op 1 box de fase verwisseld en dan 36 uur minimaal inspelen.

Na het horen van een demo in een winkel was ik direct verkocht, 'tranen in de ogen' type geluid, geweldig!

LOTR laat zien dat je voor films geen aparte subwoofer meer nodig hebt, de beleving is ongekend.
Sin City, met de voice over, is ook erg goed, ik heb ook geen center nodig.

Ik gebruik deze 908i verder nog met de 903i bipole surround speaker.

Waar overige apparatuur nog wel eens vervangen zal worden zal ik hier heel lang mee doen, kan ik me moeilijk voorstellen dat het beter kan.