Heco Victa Center 100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heco Victa Center 100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

MrLee 07-10-2007
Geschreven voor: Heco Victa Center 100

Ter aanvulling op mijn Heco Victa Sub en Heco Victa 300 speakers ook deze center binnen gekregen ter vervanging van mijn JBL. En wederom, zoals ook met voorgaande Heco's, een verademing. Klinkt helder en strak, dialogen in films klinken nu wel overtuigend.

Helaas zat er bij mij een kras op hoek van de center, niet storend maar daardoor wel minpunten op de afwerking. Verder zien ze er strak uit, mooie vormgeving, dus geen vierkante bak meer onder je TV.

Al met al erg tevreden, vooral gezien de prijs/kwaliteit/prestatie verhouding.

Aanrader voor zowel film als muziek liefhebbers met een bescheiden budget.

Marcel1970 20-03-2007
Geschreven voor: Heco Victa Center 100

Een tijdje op zoek geweest naar een betaalbare center voor mijn Philips home cinema hts3100. De center verlangt volgens bijgeleverd informatieblad minimaal 20 watt vermogen. De kolossale speaker klinkt zeer naturel. De bas gaat tot 35hz, wat een subwoofer bijna overbodig maakt. Die heb ik dan ook maar op -4 db gezet.
Voor de volledigheid; ik gebruik als frontluidsprekers JBL Control 1. Zowel muziek als bioscoop beleving zijn nu op niveau. Dialogen geeft de center perfect weer. Ik kan maar 1 minpunt bedenken, en dat is de afmeting van de speaker. De vormgeving maakt door de afgeronde vorm verticaal plaatsen enigzins lastig.

Waarom een duurder model? Deze center is gewoon geweldig.