Rel R-205

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rel R-205 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Slegtenhorst 07-01-2010
Geschreven voor: Rel R-205

Deze subwoofer heb ik nu 3 maanden in het bezit.
Ik ben onder de indruk van het zuivere en diepe laag wat deze speaker produceert !

Ik heb deze subwoofer gecombineerd met B&W CM9 floorspeakers en 3 B&W M1 surround speakers.

De REL vult het allerlaagste frequentiegebied tussen 23 en 40 Hz uitstekend aan via de LFE ingang. Het regelen van volume, kantelfrequentie en de fase werkt uitstekend.
Kabels voor een directe koppeling met de speakeruitgang van de versterker is ook mogelijk.

De kast is fraai van vormgeving : ik heb de B&W's en de REL in pianozwart staan, m.i. een chique combinatie.

Jacquesf 04-04-2009
Geschreven voor: Rel R-205

Deze Rel r-205 heb ik nu ongeveer een half jaar in bezit, samen met twee andere subwoofers waaronder een (fysiek grotere) Phonar. Deze kleine r-205 ziet het klaar te spelen een strakker en dieper doorlopend laag te produceren dan de Phonar
De Rel is een gesloten kast, de Phonar heeft een basreflex poort.
Ik ben zeer onder de indruk van deze Rel, zeer muzikaal en exact in het volgen van de baslijn. Sla hem niet zomaar over omdat hij klein is, hij speelt prima in een kamer van 80 m2 in combinatie met Final electrostaten.