Canton Movie 60 CX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canton Movie 60 CX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frits 02-03-2009
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Deze speakerset is gewoon goed, maar niet perfect in zijn prijsklasse. Ik mis vaak ook de midden tonen.

Je moet nu niet denken deze speakers slecht zijn, ze zijn gewoon goed en ik ben er tevreden mee. Alles is goed verpakt en degelijk gebouwd.

Echter heb je een beperkt budget, kan ik je deze set aanraden, wanneer je vooral muziek luistert, adviseer ik je eerder 2 goede zuil speakers.

genivos 08-08-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Nog steeds zeer tevreden over deze set. Ondertussen is wel de subwoofer kapot geweest (heel zacht geluid) maar dit is netjes gerepareerd door de fabrikant/importeur. Er is een compleet nieuwe versterker in geplaatst en ook voor deze geldt weer een garantie periode van 2 jaar. Geen probleem dus.
Ik zag een review van havar die het middengedeelte mist qua geluid. Zou heel goed in combinatie met versterker kunnen zijn, ikzelf heb dat probleem namelijk niet (nog steeds de Denon receiver in mijn bezit sinds mijn eerste review).
Voor films en geluidseffecten is de set echt geweldig. Muziek kun je over twisten, ik vind het goed maar zet wel 2 of 5 kanaals stereo aan (geen surround!) voor muziek.
Dus nog steeds: dubbel en dwars waard voor het geld waar je de set voor koopt.

havar 05-08-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Pas op pad geweest met een vriend om een setje te kopen. Vrij low budget.

En daar ligt hem de crux. Voor een low-budget setje zeker niet verkeerd. Maar zoals zo vaak met dit soort kleine setjes... veel tik-boem. Veel hoog, veel laag. Gat in het midden.

Maar voor het geld moet je daar wellicht niet over zeuren.

Queen mike 07-07-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Geweldig geluid! Mooie kleine speakers en een zeer mooie prijs!
Voor dit geld vind je echt geen betere!

kristalhelder geluid en een woofer die als je zou willen je dakpannen doet trillen!

GroteTokkie 06-05-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Het deze speakerset in combinatie met een Onkyo TX SR605E receiver. Dit geheel klinkt echt fantastisch, maar dat wist ik al omdat mijn broer deze speakers ook heeft. De voornaamste redenen dat ik voor deze set heb gekozen zijn het design (ze vallen niet op) en de prijs.

M. luppens 24-04-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Deze set aangeschaft om in combinatie met mijn sony ES1200 receiver en mijn JBL E100 speakers 7.1 systeem te creëeren. Ik kan kort zijn: gezien de prijs gewoon ongelooflijk wat voor meerwaarde deze set geeft aan mijn systeem, geen vervorming (ook niet bij zeer hoge volumes) en een diepe, strakke bass, zowel bij films als bij muziek. Ik moest na calibratie via de microfoon op de receiver wel het een en ander handmatig fine-tunen qua sub en speaker-positie plus wat instellingen op de receiver, maar dat is uiteraard persoonlijke smaak. Het eindresultaat overtrof echter ruimschoots wat ik had verwacht.

peter machiela 22-04-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

Ik ben ook zeer tevreden met deze set!. alles is mooi compact en strak vormgegeven. Alleen de bas box die ik voor me heb staan is even wennen... het geluid is uitstekend!.

paulm60 02-02-2008
Geschreven voor: Canton Movie 60 CX

vandaag alles aangesloten geweldige set mooi degelijk en een geweldig geluid.
Heb deze set via een internetwinkel gekocht. gezien wat je geboden wordt geen geld.

Niek06 22-04-2006

Ik heb de Canton Movie 60CX nu een paar weken thuis en het setje bevalt me echt
heel goed! Heb dit setje gekocht met een Marantz sr4600 receiver en Marantz
dv4610 DVD speler. Werkt echt perfect samen! Het geluid is erg goed. Goede
diepe bass (instelbaar bij de sub en bij de receiver), maar ook een heel helder
geluid. Ik vond het design even wennen, maar het is erg degelijk en ziet er
toch wel strak uit. Het setje is erg goed! Ben er zeer tevreden mee.