Samsung Music Frame HW-LS60D - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Music Frame HW-LS60D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ivicii 28-08-2024

Mooi interieurstuk met goed geluid

Geschreven voor: Samsung Music Frame HW-LS60D

Ik heb dit product een tijd mogen testen. Het is een mooi interieur stuk waar goed over is nagedacht.
Het staat heel leuk op ons dressoir. Met het bijgeleverde "doorzichtige" draadje valt het niet op dat de lijst aan de stroom zit.

De speaker kan hard!! Eerst vond ik de speaker een beetje schel klinken, maar na wat aanpassingen via de equalizer in de app kwam er mooi vol en diep geluid uit. Via de app is alles makkelijk te bedienen. Ook is de integratie met je google home systeem makkelijk.

Overal een leuk ding met goed geluid wat ook nog mooi is in je interieur

Pluspunten

• Staat mooi in het interieur
  • diepe bass

Minpunten

• zwaar

Ad G 24-08-2024

Goed product

Geschreven voor: Samsung Music Frame HW-LS60D

Ik heb dit product een paar weken mogen testen.
Dit voelt aan als een speaker van hoge kwaliteit. Hij is stevig en voelt echt solide aan, ik vind het leuk dat je een speaker als deze in een frame kunt verstoppen en in het decor van de huiskamer kunt laten passen.
Als je de frame speaker aan de muur hangt zie je wel het netsnoer, dit is wel een dun en licht gekleurd snoer maar het kan storend zijn. Daarom heb ik ervoor gekozen om het frame op een plank te zetten.
Ik heb alleen de bluetooth verbinding geprobeerd en dat ging probleemloos
Het belangrijkste van een speaker is om goed te klinken en dat stelt absoluut niet teleur

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen digitalefotolijst

Mark Homburg 19-08-2024

Voor Review de Musicframe getest.

Geschreven voor: Samsung Music Frame HW-LS60D

Ik heb van Review de kans gekregen om de Musicframe te mogen testen wij zijn er heel content mee. Het design is heel mooi en strak van vorm en het geluid wat er uitkomt is echt supergoed alles bijelkaar wij vinden het een mooi apparaat.

• Geluid
  • Prijs

Evdberg97 19-08-2024

Super speaker

Geschreven voor: Samsung Music Frame HW-LS60D

Ik ben verrast door het gemak waarmee deze speaker geïnstalleerd kan worden. Binnen vijf minuten stond de speaker op de standaard en kon ik het in gebruik nemen.
Ik de speaker voornamelijk via bluetooth gebruikt en dit ging echt super. Verbinding is makkelijk gelegd en geluidskwaliteit is geweldig. Naast de goede geluidskwaliteit past het ook naadloos in elk design.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Installatie gemak
  • Geluidskwaliteit

Mariskahaan74 19-08-2024

Blij verrast

Geschreven voor: Samsung Music Frame HW-LS60D

Ik heb het geluk gehad deze speaker te mogen testen. Hij kwam mooi verpakt binnen en een aantal onderdelen moet je zelf nog op de speaker plaatsen (wat logisch is gezien de kwetsbaarheid)
Je kan de speaker ophangen of neer zetten. Ik heb gekozen voor neerzetten aangezien het om een testproduct ging.
De speaker is mooi degelijk en laat zich gemakkelijk installeren en binnen een mom van tijd kon ik genieten. Het geluid is goed en is goed in de hele kamer te horen zonder dat deze al te hard moet staan.
Wat ik ook fijn vind is dat er verschillende achtergronden verkrijgbaar zijn waardoor hij aan te passen is naar je eigen inrichting. Degene die erbij zit is redelijk universeel en is voor mij prima.

• Geluid
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Vrij zwaar