Harman Kardon HKTS 60BQ/230 surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon HKTS 60BQ/230 surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Stef331 28-06-2012

HKTS 60 gekocht op basis van positieve beoordelingen op verschillende sites. Geluid van de HKTS 60 klinkt erg goed en mijn vrouw vond het prettig dat de boxen compact zijn. In vergelijking met andere (web) winkels is de HKTS 60 bij FOKA te Rotterdam goedkoop. Je moet wel de prijs bij FOKA opvragen. Ik heb zeer goede ervaringen met FOKA en ook de service van FOKA is perfect.

andre195 18-03-2012

Heb deze boxen 6 weken geleden kunnen aanschaffen voor €615,00 en moet zeggen het is een aanrader.

De geluidskwaliteit van zulke kleine boxen is perfect.
Subwoofer is krachtig genoeg.
Geluidskwaliteit verdient daarom misschien wel een 10.
Duuraamheid kan ik niets over zeggen.
Maar is zeker een aanrader.

andre196 19-03-2012

Bert ik heb deze bij FOKA uit Rotterdam gekocht.
Dit was incl. verzendkosten.

Hoop dat het jou ook lukt, succes ermee.

Gr. André

BertT2 19-03-2012

Hallo!
DAnk voor je review, ik was aan 't twijfelen, maar nu iedereen positief is, ga ik ze ook halen! Mijn vraag is alleen: waar heb jij ze kunnen aanschaffen voor dat bedrag? Dan weet ik waar ik heen moet :-)

BVD!
Bert.

andre195 19-03-2012

Bert,

Ik heb ze bij FOKA uit Rotterdam gekocht.
Hoop dat het jou ook lukt, succes ermee.

gr. André

Jord007 20-12-2011

Ik ben geen expert v.w.b. dit soort systemen, maar wel expert in het beoordelen van geluidskwaliteit in het algemeen (werk veel met muziek, in de zin van muziekproductie)

Ik ben zeer te spreken over het geluid van deze set. Het geluid bij films (5.1) is helemaal te gek. Vol, warm, breed, rijk, gedetailleerd. Ik had niet veel meer durven wensen wat dat betreft. Ik zou dit een 9 geven

Het geluid bij muziek is goed. Ik zou het een 8- geven. Dit soort systemen is natuurlijk niet goed vergelijkbaar qua geluidskwaliteit met bijvoorbeeld flinke zuilluidsprekers (die ik voorheen had), maar als je het zeer veel kleinere formaat van de satellietluidsprekers in ogenschouw neemt (kleiner dan zuilluidsprekerS) ben ik eigenlijk bijzonder onder de indruk van de geluidskwaliteit en geluidsdruk. Hij gaat redelijk hard zonder vervormen (zit een zware versterker op aangesloten) en vult de kamer behoorlijk goed met geluid. Als je dan meeneemt dat (naar mijn smaak) zuilluidsprekers er afschuwelijk uitzien (tenzij je een audio nerd bent en je het liefst je zuilen mee naar bed neemt :-) en de HKTS 60 er simpelweg strak, gelikt en sexy (sorry voor de suggestieve woordkeus) uitziet, dan is het voor mij duidelijk: dit is een zeer goede aankoop.

Heb ze tegen een zeer scherpe prijs bij FOKA in Rotterdam gekocht. Aanrader.

Met deze set doe je wat mij betreft per definitie GEEN miskoop. Jarenlang plezier.

RvI 31-01-2011

Schitterende set! 999 Euro is niet niks voor een paar kleine speakers maar deze set is zijn geld echt waard!! Heel mooi 5.1 geluid! De sub is zeker aanwezig ondanks dat hij niet groot is, het volume van de sub staat bij mij op halverwege en dat is eigenlijk al ruimvoldoende.

De speakers geven een helder sprankelend en strak geluid. Ik ga deze set echter nog wel uitbreiden naar 7.1 met 2 nieuwe frontspeakers (vloerstaanders). Dan heb ik echt de ideale combi!

david55 04-01-2011

na lang en heel veel reviews te lezen en te gaan luisteren toch besloten om de hkts60 aan te schaffen.
alles om te set te instaleren is aanwezig in de doos en is goed verpakt.
het instaleren ging vrij vlot en ook het ophangsysteem vind ik best ok.
na het instaleren inmiddelijk getest met een blu-ray en wat me meteen opviel was het detail in het geluid echt schitterend, ik hoor nu geluiden die ik voorheen nooit hoorde in een film :-)
ook heb ik een mp3tje getest en da klonk evenees echt wel heeeeel zuiver.
Van de subwoofer had ik een beetje bang aangezien zijn kleine formaat maar mijn angst was onterecht, hij speelt echt wel lekker.
nu nog alles deftig instellen en een tijdje inspelen en ik denk dat ik hier veel plezier aan ga beleven.