Teufel LT 3 Power Edition Set M surround set

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel LT 3 Power Edition Set M surround set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martijn-82 11-08-2013

Sinds eind 2012, ik heb ik deze set bij mij staan. Hier ben ik zeer tevreden over. Deze set gebruik ik in combinatie met een AV-Receiver van Denon. Deze combinatie klinkt naar mijn mening zeer goed. De geluids-/bouwkwaliteit van de boxen is goed tot zeer. Voor het aansluiten van de subwoofer is het wel aan te raden om de y-aansluiting erbij te bestellen, als je de automatische in/uit schakeling gebruikt. Als de boxen op de Teufel standaards komen te staan, passen daar niet de aansluitstekkers op die erbij kunnen worden bestelt. Deze gewoon rechtstreeks onder de klemmen monteren. Al met al ben ik zeer tevreden met deze set. Tevens is de service en de garantie van 12 jaar op de boxen ook goed.

ENH 19-01-2013

Medio december 2012 heb ik de 5.1 set bij Teufel besteld, die zeer snel (na 3 dagen) werd afgeleverd. Ik kon vlak voor de kerstdagen gebruik maken van een kortingsactie. Alle luidsprekers zijn goed verpakt en zonder schade aangekomen. De geluidskwaliteit is fantastisch: mooi helder en ruimtelijk geluid met een krachtige bas. De luidsprekerzuilen en subwoofer zijn van een fraai design en prachtig afgewerkt. De set is aangesloten op een Denonversterker AVR 2313 en geeft een prachtig geluid. Ik ben bijzonder tevreden met de luidsprekerset en kan deze dan ook ieder aanraden.

Vleutmans 31-10-2012

Ik heb deze set nu zo'n 2 weken en ben er erg tevreden over. De set geeft een goed vol geluid en met name de sub woofer is indrukwekkend. De afmeting van de sub woofer is alleen aan de grote kant. Als je met je AV receiver( bij mij Denon 2113) de geluid set up doet raak je al verbaasd over de power die in deze kleine elegante speakers zit. De speakers zijn van strak afgewerkt aluminium en voelen stevig aan. De verhouding prijs- kwaliteit is prima; voor E 900 vind je nergens zo'n goede set.