Miele K 9422 I

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele K 9422 I op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ad34 03-01-2014
Geschreven voor: Miele K 9422 I

Heb deze koelkast nu 4 jaar in gebruik. Ik dacht een Miele is altijd een goede koop, maar daar kom ik van terug. Na een jaar sloeg de temperatuursensor op hol en de koelkast begon spontaan te vriezen tot ruim -10C. Monteur heeft er een nieuwe sensor ingezet. Weer een jaar later hetzelfde probleem en opnieuw de sensor vervangen. Monteur heeft de kabel van de sensor nu omgeleid omdat deze langzaam doorschuurde. Dit was een constructiefout zei hij. Verder al twee keer meegemaakt dat de koelkast vreselijk ging stinken en het opvangbakje aan de achterkant geleegd moest worden. Dat legen is een halve dag werk bij deze inbouwkoelkast. Moele kan zich wat mij betreft beter met wasmachines bezighouden want daar ben ik dik tevreden over.

Steef78 05-05-2013
Geschreven voor: Miele K 9422 I

Prima koelkast. Mooie glazen platen, handige indeling en goed koud! Met "super" functie is de nieuwe inhoud snel koud te krijgen. Handig voor verjaardag.