Beste deals -4% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKD7088 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Elly Janssen 09-09-2024

Koelkast Echte Aanrader

Geschreven voor: ETNA KKD7088

Mooie ruime inbouw koelkast.
Goede led verlichting.
Werkt prima en een leuke betaalbare prijs.
En bovendien met de registratie nog eens extra 3 jaar garantie bij gekregen.

Pluspunten

• Prijs
  • Garantie
  • Led verlichting

g*********@g******** 23-08-2024
Geschreven voor: ETNA KKD7088

Doordat onze vorige Etna inbouwkoelkast minder goed ging koelen hebben we weer een Etna inbouwkoelkast gezocht op het internet. Het type dat we hadden is vervangen door een model dat zuiniger omgaat met energie en dat is goed voor het milieu en onze portemonnee. We hebben het nieuwe model besteld en dat werd de volgende dag om 12.00 uur al geleverd.
Doordat het nieuwe model precies dezelfde inbouwmaten heeft dan de oude was het inbouwen vrij gemakkelijk. We hadden geluk dat de deur al aan de goede kant scharnierde maar het veranderen van de draairichting van de deur is niet moeilijk en kost alleen wat tijd. Deze ervaring heb ik opgedaan tijdens hulp aan een kennis met inbouwen van zijn inbouwkoelkast. Hoe de koelkast moet worden ingebouwd is heel duidelijk beschreven in de bijgeleverde documenten en dat is prettig als het niet om vervanging gaat van een Etna inbouwkoelkast. Alle benodigdheden zijn keurig verpakt en beschreven meegeleverd. Bij het nieuwe model ziet de digitale thermostaat er mooi uit en werkt ook heel simpel. Na als laatste de stekker erin te hebben gestopt was de gewenste temperatuur snel bereikt. Al met al wat ons betreft een aanrader die ook makkelijk te reinigen is.

s*******@h****** 20-08-2024

Degelijk product

Geschreven voor: ETNA KKD7088

Ja voor mij is ETNA een heel vertrouwd merk iets dat ik al jaren hoog in mijn vaandel heb staan. Het is een oerdegelijk product. De prijs/kwaliteit verhouding is iets minder.Ik kocht een ETNA inbouw koelkast waarvan de inhoud qua aantal liters wat tegen viel. Dit in verhouding met mijn oude inbouw koelkast. Verder tot nu toe zeer tevreden over dit product.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Prima instel mogelijkheid

Minpunten

• Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Iets te kleine inhoud

y*********@h****** 16-07-2024

jammer

Geschreven voor: ETNA KKD7088

De koelkast blijft vriezen , hij blijft in alle standen komt er ijsvorming op achterwand.