De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKS5102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f********@g******** 08-09-2024

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS5102

Omdat onze koelkast kapot ging en gee vriesvak meer wilde bij de koelkast kwamen we op dit model uit. Je kunt hem op diverse standen zetten qua koelen. Hij heeft ook een eco stand wat altijd prettig is en koel genoeg. Mocht de deur te lang openstaan gaat het lampje knipperen wat ook handig is.

Pluspunten

• Eco stand

Minpunten

• Even wennen hoe je hem het beste inruimd

h************@g******** 15-08-2024

19 jaar trouwe dienst

Geschreven voor: ETNA KKS5102

de huidige Etna koelkast na 19 probleemloze jaren, vanwege schommeling in de ingestelde temperatuur, vervangen voor deze, die uiteraard weer een Etna moest zijn.

Pluspunten

• levensduur
  • no nonsens merk

Koelkast 15-08-2024

Geschreven voor: ETNA KKS5102

Koelt goed. Zeer tevreden met deze Etna koelkast. Prijs/kwaliteit verhouding is in orde.

i***@h****** 12-08-2024
Geschreven voor: ETNA KKS5102

De inbouw koelkast van ETNA KKS5102 besteld bij Keukenloods werd correct geleverd op afgesproken tijd en oude defecte gelijk meegenomen.
Het zelf plaatsen gaf geen problemen, alles voldeed aan onze verwachting.
Aangezien de defecte ETNA KKS4102 pas 3 jaar oud was en deze nalevering niet was geregistreerd dat nu wel direct gedaan zodat we verzekerd zijn van in totaal 5 jaar garantie.

H. Visser 31-07-2024

Prima inbouw koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS5102

Inbouw koelkast is heel netjes geplaats met goede uitleg en was snel koel. Had wel graag rekje aan de deur willen verzetten maar dat ging niet. Verder prima tevreden.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Lekker koud

Minpunten

• Rekje aan deur niet verspelbaar

m************@k********* 25-07-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KKS5102

Ik heb een Etna inbouwkoelkast gekocht omdat de oude stuk was gegaan. Ik heb voor de Etna gekozen omdat de prijs aantrekkelijk was en de koelkast er goed uit zag. Ik ben zeer tevreden over de service die geleverd is. De koelkast werkt perfect.

Pluspunten

• aankoopprijs is perfect
  • de koelkast ziet er goed uit

Minpunten

• Geen minpunten

Gerrit 22-07-2024

cool

Geschreven voor: ETNA KKS5102

ruime inbouw koelkast met goede vak verdeel mogelijkheden. Doet lekker stil zijn werk