Liebherr IRci 3950 Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRci 3950 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stan 08-09-2024

Stijlvol en energiezuinig

Geschreven voor: Liebherr IRci 3950 Prime

Stijlvolle en energiezuinige toevoeging aan mijn keuken. Hij verbruikt aanzienlijk minder energie dan mijn vorige koelkast, wat een groot voordeel is. Het design is modern en strak, perfect geïntegreerd in de keuken.
Een nadeel is echter de capaciteit. Hoewel het interieur er op het eerste gezicht ruim uitziet, zijn sommige onderdelen, zoals de planken, vrij groot, wat de bruikbare ruimte beperkt. Daarnaast was de installatie verre van eenvoudig. De handleiding leek wel een instructie voor het in elkaar zetten van een ruimteschip, wat het proces onnodig ingewikkeld maakte.
Al met al een mooie koelkast, maar met enkele minpunten wat betreft capaciteit en installatiegemak.

Pluspunten

• Stijlvol en modern design
  • Zeer energiezuinig

Minpunten

• Beperkte capaciteit door grote onderdelen
  • Complexe installatie-instructies

Wil 06-08-2024

Zeer tevreden en zeker een aanrader 👍

Geschreven voor: Liebherr IRci 3950 Prime

Was toe aan een nieuwe inbouw koelkast
Enkele dagen in gebruik wil nu al niet anders meer
Heb ook een tafel model diepvries maar nog geen jaar oud het zelfde merk liebherr
Van electro world Hoppenbrouwers
Zeer goede service
En heel netjes in gebouwd door hun
Zeker een 9 waard

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Gewoon heel tevreden

Minpunten

• Eigenlijk nog geen

Fam. Debets 02-06-2024

Geweldige koelkast, absoluut topproduct!

Geschreven voor: Liebherr IRci 3950 Prime

Zeer degelijke en hoogwaardige koelkast. Prima scharnierconstructie met een demper voor de deur. Vakindeling is optimaal naar wens te variëren.
Mooie en praktische lades voor groenten en boterhamvlees.
Desgewenst te verbinden met wifi, waarna fijntunen van functies via de Liebherr-app mogelijk is. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Indelingsmogelijkheden
  • Degelijke scharnierconstructie
  • Wifi / appbediening mogelijk

Minpunten

• Tot heden: geen!