AEG COMPETENCE B 9820 a

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG COMPETENCE B 9820 a op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Karin Klever 31-12-2007
Geschreven voor: AEG COMPETENCE B 9820 a

Aantal weken in bezit en ben er erg tevreden over. Werkt prima en veel functies. Ook gebruiksvriendelijk.

sterreneter 07-11-2007
Geschreven voor: AEG COMPETENCE B 9820 a

ik heb de voorganger van deze oven nu en zal voor de volgende keuken weer dezelfde kopen. 4 jaar lang probleemloos gebruik, en ik gebruik hem dagelijks. Het is de enige echte grote oven (52 liter tegen 32 bij anderen) Hij heeft een goede kerntemperatuurmeter, wisselstoomfunctie (voor brood en kip ideaal), er kunnen 5 platen in, je kunt het water buiten de oven bijvullen etc etc. Nadeel: geen % vast te stellen (bij Gaggenau kun je 30%-90% vochtigheid instellen, hier doe je dat door aan en uit zetten of de deur te openen :). Klinkt erg goed percentuele vochtigheid, maar heb het eigenlijk niet gemist. Voordeel: gevolgelte en deegproducten worden echt super met combistoom, verder is hij erg snel.

Marc Van Damme 28-10-2006

Op iets meer dan één jaar tijd is deze oven reeds 3 maal in panne gevallen. Men
heeft telkens heel de electronica vervangen, maar sinds gisteravond werkt hij
terug niet meer. Duurzaamheid ?
Mogelijkheden ? De meegeleverde vleestemperatuurmeter werkt met een
nauwkeurigheid van +/- 30°. Leuk om een rosé gebakken gebraad te willen bekomen.
De combinatie braadoven + stoomoven is fake. Na het braden (met spatten !)
moet de oven volledig gereinigd worden (zonder neerklapbare grill is het
vrijwel onmogelijk het plafond perfect clean te krijgen) met als gevolg vuile
bruine druppels op de gestoomde bloemkool / asperges/ ...
Zodra ik het financieel aankan gaat hij eruit.