Bosch SMV51E10EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV51E10EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Ingrid.M 14-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Een stille vaatwasser, die bij ons bijna in de woonkamer staat. Wast perfect alles schoon op de eco-stand. Hij ziet en voelt degelijk, maar de tijd moet leren of hij duurzaam is. We hebben er alle vertrouwen in.

RuudMus 12-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Prima vaatwasser. Is stil. Goede indeling en wast goed schoon. Ook het drogen is zeer goed.
Eenvoudige bediening. Duidelijke aanduiding via lampjes als zout of glans op zijn.

RuudMus 12-11-2013

Bovendien zeer energiezuinig. Overdag gedraaid, en blijkt ook behoorlijk stil te zijn.

amlschoonbrood 05-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Wasresultaat is een openbaring als je een maschine die 15 jaar oud is vervangt! De machine heeft meer mogelijkheden, dan ik aankan!Als het geluidsniveau onderdeel uitmaakt van het gebruiksgemak, mag het ook een 9 zijn. De aanpassingsmogelijkheden van de indeling zijn zeer handig.

clematis 31-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

ER kan veel serviesgoed in door de fijne indeling. Er kunnen ook hoge mokken in. Het wasresultaat is zeer goed. Makkelijke bediening van de diverse programma's

janjaap1161 01-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Is erg stil en alles komt er schoon uit.
Wij gebruiken hem alleen in de ECO stand en dat voldoet prima.
Waarom zal je meer betalen voor nog meer mogelijk heden die je toch nooit gebruikt.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

amare26 12-08-2013

wast perfect.
alles komt er droog uit.
makkelijk de bedienen.
maakt geen herrie is vrij stil.
wij hopen er lang plezier van te hebben.

norbytimmerman 08-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

In het begin: Scharnieren waren te licht en deur ging open tijdens programma. Slot was kapot.
Machine zelf: stil en goed wasresultaat.
Eenvoudige machine zonder paspas.
De indeling is een drama. Wijnglazen, grote glazen, middelmatig of groot servies past niet goed omdat tussenruimte ontbreekt en de korfjes liggen en staan in de weg.

KLMEK 29-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Goed apparaat, prijs-kwaliteit verhouding is prima, vaat komt er zeer schoon uit, apparaat maakt weinig geluid.

adviescentrum 23-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Goede eenvoudige vaatwasser. Onze vorige Boschvaatwasser had veel meer mogelijkheden, maar die gebruikten wij niet. Dus nu een eenvoudigere variant genomen. Aanrader!

kimh87 16-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

Fijn dat er een verkort programma op zit, uitgestelde starttijd en een apart rekje voor messen. Maakt weinig geluid.

LAATFRA 13-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV51E10EU

wast perfect alles komt er droog uit makkelijk de bedienen maakt geen herrie is vrij stil wij hopen er weer ruim 15 jaar mee te doen