De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SR65ZX23ME op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Leon 08-09-2024

Niet zo gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens SR65ZX23ME

Onze vorige Siemens vaatwasser (45cm. breed wegens ruimtegebrek) was na 15 jaar aan vervanging toe. Bij vergelijking scoort deze een stuk minder. De bovenste korf is niet handig ingedeeld. Het rekje voor schoteltjes e.d. staat te ver naar de buitenzijde en heeft, naast vijf normale, drie dubbeldiepe vakken, waardoor alles wat daarin staat scheef hangt. De droogprestaties van het Zeolith systeem, dat zoveel beter zou zijn, maken die claim niet waar. Heel veel moet worden nagedroogd, vooral in de besteklade is het meeste nog nat, hoewel het droogproces een uur duurt. Het standaard ECO-programma duurt drie uur en dertig minuten. Starttijd uitstellen is een omslachtig proces. De noodzaak om dat per minuut te kunnen/moeten doen (dat maakt het zo omslachtig) kost relatief veel tijd. Achteraf bezien een miskoop.

Pluspunten

• Degelijke constructie
  • Geluidsarm

Minpunten

• Droogresultaat
  • Inruimen bovenkorf
  • Tijdsduur ECO programma

f********@k********** 30-05-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens SR65ZX23ME

Wij hebben een afwasmachine gekocht, aanvankelijk was er geen ruimte voor maar deze is heel compact slechts 45 cm, heel handig voor senioren. Deze kunnen we ouderen en alleenstaande aanbevelen!

Pluspunten

• compact
  • verlichting

Minpunten

• weet ik niet