Bosch SMI54M05EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI54M05EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan van Berkum 03-04-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Door een informatie fout op deze site eerst een andere Bosch vaatwasser. Bosch servicedienst heeft in overleg met mij deze vaatwasser SMI54MO5EU aangeboden. Wat een geweldige vaatwasser en service van Bosch, dat er nog consument vriendelijke bedrijven zijn blijkt maar weer.
Het is misschien ook belangrijk voor de consument dat er een merk als Bosch een zeer goede service geeft. Bedankt Bosch.

berttov1 29-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Alleen maar tevreden, topkwaliteit!!maar wat verwacht je anders van BOSCH!!zo goed als geruisloos en het instellen van de tijdklok is iets wat ik heel positief vind!!

nick20 27-03-2015

Zeer geruisloos en stil.
Indeling had iets anders gekund, waren anders gewend. Misschien is het ook wel wennen.
Verder gemakkelijk te bedienen.
Hardheid water makkelijk in te stellen.

mieske46 26-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

We hebben deze machine nog maar even ,maar zijn tot nu toe zeer content met de wasresutaten en het gebruiksgemak.
Hebben hiervoor 17 jaar gedaan met de andere machine van siemens ,en hopen natuurlijk dat deze ook weer zo lang meegaat .

H. Habers 24-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Prima vaatwasser en een goed wasresultaat. Vaat komt er droog uit. In de "open" keuken, zoals wij hebben, hoor je het apparaat nauwelijks. Ideaal.

Wim Vervooren 17-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Deze geintegreerde vaatwasser werd snel ingebouwd. De indeling is erg praktisch en kan veel vaat bergen.
Het geluid is verrassend laag. Over het eindresultaat kunnen we kort zijn: zeer schoon, mooi droog en erg glanzend.

Ans Verbruggen 16-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

de vaat is glanzend schoon. Ik hoef niet na te drogen.
De verschillende standen van de korven is absoluut een dikke plus. Blij met deze aankoop!

Harold van der Horst 16-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Onlangs na 24 jaar!!! begaf onze Bosch vaatwasser het. De keuze voor een nieuwe was dus niet moeilijk. Weer een Bosch. De nieuwe vaatwasser was in een mum van tijd gratis geïstalleerd en de oude vaatwasser werd netjes meegenomen door Van Duppen Witgoed in Helmond. Een zaak met persoonlijke aandacht en goed advies en hele goede service waar wij al meer dan 30 jaar zeer tevreden over zijn. Het kan dus nog steeds. Een bijkomend groot voordeel is dat de nieuwe vaatwasser heel erg stil is, je hoort hem nauwelijks, gecombineerd met een zeer zuinig energie- en waterverbruik een hele goede keuze dus.

Tuke 15-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Wat weer een zaligheid deze vaatwasser net als de vorige een Bosch. Zo goed als geluidloos en alles lekker schoon. Blij dat ik weer voor Bosch gekozen heb.

Ellen koning 14-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

We hebben wederom voor dezelfde wasmachine gekozen omdat de ervaringen zeer goed waren. Deze nieuwe is nog stiller en prima was resultaat.

Paulw01 09-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Fijne indeling en stil. Voelt degelijk aan. Ook korte programma's mogelijk.Mooie vormgeving. Door Expert vakkundig ingebouwd.

Hans6518 27-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

De vaatwasser is erg stil. Hij droogt goed.
Geweldig is dat het bestekbakje kan schuiven.

Wij hebben een inbouwmodel. Hij was gemakkelijk te plaatsen en het voorfront van de keuken paste precies.

Super tevreden.

Anthonie1958 26-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Helaas nog geen beoordeling voor duurzaamheid aangezien het apparaat pas een paar weken in ons bezit is. Verder zeer goed te spreken over indeling, met name het verplaatsbare bestekmandje, en het goede wasresultaat. Ook het feit dat het apparaat na het draaien van het programma zichzelf uitschakelt vind ik erg prettig.

JanBr01 23-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Werkt prima, zoals je zou verwachten van een Bosch: afwas is schoon en droog. Meer dan genoeg programma's aanwezig. Ook handleiding is duidelijk en info over b.v Eco stand. Zit nog wel een vreemd luchtje aan de afwas, maar zal wel nieuwigheid zijn:-).

Edwin Geluk 17-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Vergeleken bij onze oude vaatwasser, betere indeling, gebruikersvriendelijker,een stuk stiller, meer mogelijkheden en een schonere vaat.

coba1 25-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

In verband met een nieuwe keuken hebben we de ruim 12 jr oude Bosch vaatwasser vervangen Wederom voor Bosch gekozen omdat de vorige goed beviel en Bosch vaatwassers als besten uit de consumentenbond testen komen.
De SMI54M05EU voldoet t.n.t. aan de verwachtingen. Geluid is onopvallend. Bestekrekje is handig dit kan, waar je maar wil, in onderkorf geplaatst worden. Bedieningspaneel duidelijk na lezen gebruiksaanwijzing. Vaat komt er schoon uit.
Het enige jammerre is dat er op het display geen 0 meer staat als hij klaar is maar een zwart scherm, dit i.t.t. de vorige Bosch. Dit was een geheugensteun voor ons. (kleinigheidje)

Tester99 19-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Deze vaatwasser is eenvoudig in gebruik. Afwas komt zeer schoon en droog uit de vaatwasser. Zeer geluidsarm. Zeer tevreden met aankoop.

jacquespeeters 02-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Sind 8 okt 2013 zijn wij in het bezit van de supersilence omdat na 17 jaar van onze oude Bosch, de verwarming het liet afweten. Repareren leek ons niet zinvol.Met de nieuwe Bosch supersilence zijn we nog blijer. Hij voldoet aan alle beloofde verwachtingen, nog stiller, keurig schoon, droog, milieu vriendelijk en zuinig. We hebben ontdekt dat hij nog beter droogt als er een glansmiddel wordt gebruikt.

theobu 27-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Oude Bosch na 16 jaar begeven deze heeft altijd uitstekend werk verricht.Dus de keuze van een Bosch was niet zo moeilijk, en het advies van onze apparaten leverancier . De machine voldoet volledig aan onze verwachtingen, en bovendien fluisterstil.
Het is een aanrader.

mocking46 15-10-2013

H
Het wasresultaat is prima en de vaat komt er droog uit. De machine geeft weinig lawaai. De mogelijkheden zijn uitgebreid en op verschillende behoeften afgestemd, lang kort wassen en eco de bediening is eenvoudig en spreekt voor zicht de indeling is practisch en kan naar eigen behoefte worden bijgesteld.

FredvdMolen 03-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Nu ruim 1 maand in bezit van deze vaatwasser. Vaat komt prima schoon en droog uit de machine. Zeer flexibele indeling dus bijna alle formaten van borden en pannen kunnen geplaatst worden. Ook niet onbelangrijk: fluisterstil!!

Remondante 23-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Uitstekend prijs-kwaliteitsverhouding. Praktisch zeer flexibele indelingsmogelijkheden en lekker stil!

Corbal 16-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

heerlijk stil en zuinig, de pannen komen er weer glimmend uit.Ik had de oude Bosch eerder moeten vervangen dan pas na 17 jaar

hansbouten 11-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

Deze afwasmachine voldoet aan al mijn wensen kan me geen betere meer wensen
geluidloos, was perfect schoon, zijn droogprogramma werkt zeer goed,

hansvanstiphout 31-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMI54M05EU

het is zeer makkelijk in gebruik de vaat is schoon en hij is supper stil mijn dochter heeft ook een bosch al een jaar en omdat die zo erg te vreden is wilden ik ook een bosch dus ik denk zo maar een keer een bosch altijd een bosch