AEG F99705VI1P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG F99705VI1P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

i 16-06-2020

vaatwasser aeg

Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Prachtige stille vaatwasser! Helaas vallen de zachte rode onderdelen (die dit apparaat luxe maken) na 2 jaar uit elkaar waardoor losse deeltjes het apparaat verstoppen en niet meer functioneert. Erg jammer.

Pluspunten

• stil
  • groot

Minpunten

• interieur verpulvert
  • slechte service

kris 19-10-2017

slechte vaatwasser

Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Heel dure rommel.Na enkele weken kwamen de rubbers aan de zijkant al los.Nu na 9maanden display defect.

Pluspunten

• ruime vaatwasser
  • energiezuinig
  • stil

Minpunten

• niet goedkoop
  • onderdelen komen los
  • snel defect

Remco747 01-06-2017

Matige droogkwaliteit

Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Ruime vaatwasser, erg stil en een hoop programma's. Helaas is de droogkwaliteit zeer matig, waarschijnlijk door de hoeveelheid plastic onderdelen. Zo is de bestekla volledig van plastic en na een wasbeurt erg nat, waardoor de la er onder met kopjes etc nat wordt bij het opentrekken van de la.
Het wasresultaat is matig voor glazen die in de hoeken van de lade staan.
Houdt er rekening mee dat door een bestekla de kopjeslade lager wordt en ook de maximale grootte van de borden wordt minder. Voor mensen met een slechte rug adviseer ik daarom gewoon een bestekmand.

Pluspunten

• Groot
  • Stil

Minpunten

• Droogkwaliteit
  • Hoogte lades

tgdebruijn 14-07-2014
Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Deze machine hebben we met name gekozen voor het geluidsniveau tijden het wassen: slechts 37dB!
De indeling biedt legio mogelijkheden (rek in hoogte verplaatsbaar) en zo'n bestekrek is wel heel handig.

Topproduct 05-07-2014
Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Bijzonder veel mogelijkheden. Opvallend is de binnenverlichting. Top product raden we iedereen aan.

Duintjes 04-07-2014
Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Werkt helemaal goed, super blij met deze aankoop.
We keken eerst nog naar een paar andere modelen maar deze is super stil ( je hoort hem echt niet) water besparend hij gebruikt maar tien liter en energie bespaarden. Top apparaat.

M.Romijn 21-05-2014
Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Zeer stille vaatwasser, zeer handig voor wijnglazen.
De besteklade was voor ons even aanpassen ivm het indelen van het bestek, nu willen we niet anders.
Kortom een mooie degelijke en stille vaatwasser.

Mj vd molen 19-05-2014
Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Ik vindt het alleen al erg fijn dat je hem bijna niet hoort .en ik vindt die besteklade super vooral als die leeg haalt ben je zo klaar alles bij elkaar .het lichtje dacht ik dat hoeft niet van mij maar nu ik het heb is dat ook makkelijk zo kan je ook goed zien of je machine nog schoon is

ronald soepboer 24-02-2015

byons precies dezelfde klachten machine blyft vochtig en besteklade nat.

mirjam3 12-11-2014

Hallo,
Een vraag sinds kort gebruik ik ook deze machine maar ben niet zo tevreden daarvoor ook AEG gehad bijna tien jaar geen klachten altijd droog de hele machine als die klaar was.

Deze machine blijft vochtig na een programma besteklade ook nu vroeg ik mij af of u misschien weet wat ik fout doe ik gebruik glansspoelmiddel en multitabletten van Finisch.

Graag tips

Groet Mirjam

famillie27 03-05-2014
Geschreven voor: AEG F99705VI1P

Mooie vaatwasser met een goede indeling, zuinig en stil! Prijs technische zeker een goede koop, budgetplan wordt hij verkocht met een goede en snelle service