Smeg STA4645

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smeg STA4645 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

M. Wes 03-01-2016
Geschreven voor: Smeg STA4645

Al vele jaren doet deze vaatwasser naar volle tevredenheid het werk waar ik 'm voor heb aangeschaft.

Heel stil, alleen de pomp hoor je en dan vooral het weglopende water.
Ik heb geen spijt van deze aanschaf.

ernie1977 02-06-2012

3 jaar in bezit.

Was tot voor kort erg tevreden met deze machine: hij wast mooi schoon en maakt niet teveel lawaai (alleen bij afpompen is het een behoorlijk kabaal).

Paar dagen geleden ging hij echter stuk. De reparatieman gaf aan dat de machine helemaal kapot was en dat hij over de loop van de laatste maanden waarschijnlijk al meerdere (onzichtbare) defecten had opgelopen. Repareren was niet meer de moeite.

Kortom, een goede machine zolang hij werkt. De duurzaamheid is bij ons echter slecht gebleken.

Talie 16-08-2010
Geschreven voor: Smeg STA4645

Deze machine kan ik je aanbevelen. Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar en liet hem tegen de zin van de keukenboer inbouwen.
Alleen de pomp maakt lawaai verder is het een stille machine. Hoe stil hangt van de belading af. Met een normale belading en een open keuken kan hij op de achtergrond draaien zonder overlast. Je hoort hem dan amper.
De afmeting vind ik niet geschikt voor meer dan twee personen.

Ruud vs Sony 21-02-2010

---------- update review, 21-02-2010 ----------
Nu al enkele maanden in bezit.

Tot nu toe nog steeds zeer tevreden. De vaatwasser is erg stil je hoort hem amper behalve 30 seconden bij opwarmen op het eind. Maar dan krijg je ook wel zeer droge vaat.

Handig is ook de indeling die je in hoogte kunt veranderen en de 3 sproeikoppen (zag de bovenste pas van de week).

Daar ik ook weinig info kon vinden over de smeg vaatwassers kan ik melden dat dit in mijn ogen nu de juiste keuze is geweest en zou er zeker weer 1 aanschaffen.

zeer tevreden.

--------- 1e review, 21-11-2009 ----------
Deze vaatwasser nu 4 dagen in gebruik. Na 2 teleurstellende Siemens vaatwassers heb ik nu gekozen voor deze smeg.

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe blij verrast ben. Hij is zeer stil en wast perfect schoon. Het komt er kurkdroog uit zelfs de plastic flessen van de kleine zijn droog.

Kortom ik kan nie anders concluderen dat je veel waar krijgt voor je geld.