De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW743HNC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob van Halteren 26-09-2024

Fijne vaatwasser met leuke extra's!

Geschreven voor: ETNA VW743HNC

Deze vaatwasser doet eigenlijk wat het doen moet. Lekker stil en met als direct te merken zaken zoals een resttijd projectie op de grond, het vanzelf openspringen van de deur voor het goed drogen van de was en verlichting bij openen van deur . Etna was eigenlijk niet mijn eerste keuze maar ik heb me over laten halen door de verkoper . In gebruik een fijne machine.
Het inbouwen verliep wat moeizamer aangezien de mal voor het boren van de gaatjes niet goed is. De installatiebeschrijving vond ik sowieso heel summier. Alleen maar genummerde plaatjes maar geen beschrijving van wat er op de plaatjes precies allemaal moet gebeuren Het kostte me als handige klusser ca 4 uur om de machine goed op zijn plek te krijgen in een bestaande keuken. :)

Pluspunten

• Resttijdprojectie
  • Verlichting
  • Stil

Minpunten

• Installatie niet helemaal duidelijk
  • Geen bestekkorf, alleen lade

Jan 25-09-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VW743HNC

Het is een hele fijne vaatwasser
Makkelijk in te ruimen
Goed schoon
Redelijk stil

b************@g******** 19-09-2024

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW743HNC

Mooie vaatwasser met blauwe verlichting van binnen en tijdprojectie op de vloer. De rekjes voor de vaat zijn in hoogte verstelbaar. Deze vaatwasser heeft een handige besteklade. Energieklasse A. En voor de nerds te bedienen vanaf je mobiel. EP Schalkwijk heeft de wasser keurig geïnstalleerd en de oude vertrouwde Miele van 25 jaar retour genomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Energie klasse A
  • Besteklade boven in
  • Rekjes in hoogte verstelbaar
  • RVS Kuip
  • Verlichting van binnen

r***************@g******** 14-09-2024

bevalt goed. goed product voor deze prijs (799)

Geschreven voor: ETNA VW743HNC

vaatwasser ziet er mooi uit en doet wat het doen moet. extra ‘s zoals verlichting en resttijd projectie voelt heel luxe aan. installeren was wat lastiger dan gedacht omdat de bijgeleverde mal niet de juiste plekken aangaf. maar verder werkt hij als een tierelier. prijs / kwaliteit verhouding is goed

Huub de Ridder 25-05-2024

Goede vaatwasser voor goede prijs

Geschreven voor: ETNA VW743HNC

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben de vaatwasser gekocht en laten installeren bij Expert Velddriel. Hele goede service ook.
De vaatwasser past perfect en is ruimer dan de vorige, Ook veel stiller.
Wat vooral fijn is, is dat de deur automatisch open gaat aan het eind van de wasbeurt. Zo wordt de vaat veel droger. Helaas is de app niet in de nederlandse play store te verkrijgen, maar de losse .APK was wel beschikbaar op internet. Installeren ging prima en de app werkt verder als een zonnetje.

Pluspunten

• Deur opent automatisch
  • Is erg stil

Minpunten

• App niet in Nederlandse app store beschikbaar

Arjan 03-05-2024

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW743HNC

Mooie ruime vaatwasser van een Nederlands merk.
Makkelijk te installeren.
Goede prijs voor een A-label vaarwasser.
Hij is erg stil en de deur opent vanzelf aan het einde van de wasbeurt.
Het is ook handig dat de tijd dat de vaatwasser nog bezig is op de vloer wordt geprojecteerd.
Enig puntje van kritiek is dat de ETNA APP steeds uitschakelt en dus niet te gebruiken is (telefoon met Android 14).

Pluspunten

• stil
  • prijs
  • ruim

Minpunten

• ETNA APP werkt niet