AEG F-99000-VIP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG F-99000-VIP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Anne Marie 37 28-05-2013
Geschreven voor: AEG F-99000-VIP

Onze meest luxe vaatwasser tot nu toe, wast ontzettend goed en stil, overdag hoor je hem niet eens. Het geprojecteerde tijd indicatortje op de grond is ook heel erg leuk. Erg tevreden mee, na 4 verschillende vaatwassers versleten te hebben (waaronder een Miele) is dit toch wel de beste tot nu toe !

dhr. Klooster 17-11-2010
Geschreven voor: AEG F-99000-VIP

ik heb het toestel nu 2 maanden. tot op heden alleen maar gezeik mee gehad. regelmatig ligt er water op de vloer voor de machine, het wasresultaat is werkelijk belabberd, soepresten, kinderdrankjes, hij krijgt het gewoon niet schoon. sterker nog, ik tref etensresten van bijvoorbeeld borden na het wassen aan in andere glazen of bekers. hij verplaatst het vuil als het ware in plaats van verwijderen. daarnaast maakt de machine nu al onverklaarbare krasgeluiden. tot overmaat van ramp heb ik ook al een storingsmedling in het beeldscherm ontvangen waarbij de servicemonteur moet komen. er ligt water op de boden van de machine. dat kan funest zijn, dat betekent dat er water bij de motor kan komen, laat dat nou net de reden zijn waar mijn vorige machine van AEG na 6 jaar aan ten onder is gegaan. onder "coulance-omstandigheden" heb ik een nieuwe machine van AEG aangeschaft, de allerduurste uit het assortiment, maar ik heb er nu al weer spijt van. Ik ben het vertrouwen in AEG, voor wat betreft vaatwasmachines, volledig kwijt. gek genoeg functioneren hun koelkast en wasdroger nog altijd uitstekend bij mij in huis. het lijkt erop dat de specifieke kennis op het gebied van vaatwassers tekort schiet.