Titaniumbaby Snooze groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Titaniumbaby Snooze groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kenneth3 02-07-2010
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze groen

We wilden eerst voor de Quinny Zapp gaan, maar daarvan bleek de rugleuning niet instelbaar te zijn. Dus uiteindelijk voor de Titanium Snooze met 4-wielen gekozen, en we zijn zeer tevreden. Hij vouwt iets groter op dan de Quinny, dat wel. Maar de rugleuing is instelbaar en gaat zover naar beneden dat onze jongste er makkelijk in kan liggen. Wel een nadeel is dat in de ligstand het boodschappenmandje niet meer te bereiken is. In de zitstand gaat dat nog net, een zak uien krijg je er niet in. Ook hadden de handvatten iets hoger of instelbaar mogen zijn, en dan zijn we echt geen lange mensen (170 en 178cm). Opvouwen gaat makkelijk, rijden doet ie soepel dus al met al een zeer fijne buggy.

Corina1982 06-01-2010
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zilver

Heb de buggy nogmaar sinds een dag of 2.Maar vind hem nu al super. Al de positieve redenen zijn al genoemd,dus ga ze niet weer opnoemen. Ik vind het enige iets minpuntje dat niet vermeld wordt in het boekje waar de voetenzak vanboven bevestigt moet worden. Zit bij mij nu vast aan het stangetje aan de zijkant van de regenkap.
Maar verder geen klachten..
Tja,dat ze em misschien in meerdere kleuren moeten maken? Nu alleen in zwart en lichtgrijs te verkrijgen. Vond de lichtgroene quiny zapp erg mooi,maar geen ligstand.En dat kan je bij een klein kind niet missen!!

mv2boys 04-11-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zilver

Sinds een week tweedehands model in bezit en ik ben er erg over te spreken. Heb hiervoor mijn zapp voor verkocht omdat zoonlief van 9 mnd daar niet in kon liggen en de zitfunctie was niet echt voor hem. Maar met deze snooze ben ik tevreden, zoonlief kan er goed in zitten en liggen. Tja dat het boodschappenmandje wat klein is neem ik voor lief. Boodschappennetje doet ook wonderen

Jazz08 20-08-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zwart

Paar maanden in bezit. Wij zijn erg tevreden over deze buggy.
De rugleuning is makkelijk te verstellen op elke stand die je wil hebben. Onze dochter zat er met 7 maanden al in wat mogelijk was omdat de gordel haar stevig op de plaats hield en zij uiteraard zelf ook al kon zitten. Bovendien veert de buggy ook lekker mee wat toch weer het idee geeft dat het niet erg belastend is voor de rug.
Hij klapt makkelijk in en is niet al te groot om in de achterbak van de auto te vervoeren. Enig minpuntje is dat het boodschappenmandje erg klein is en niet bepaald functioneel vanwege de kleine opening. Jammer is wel dat deze buggy niet op een gewonen buggydrager kan worden vervoerd.

Aafke 23-07-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zilver

Sinds 2 maanden in bezit van Snooze. Wel negatieve ervaringen gelezen maar ik ben heel erg tevreden. Mijn dochter zit er prima in, mooi rechtop terwijl in vorige buggy ze alle kanten op zakte. Stuurt heel licht, makkelijk op te vouwen en uit te klappen. Voorzien van allerlei extra's zoals regenhoes en soort voetenzak (die je bij buggy's van Quinny en andere bekende merken voor veel geld los erbij moet kopen). Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er echt een piepklein boodschappenmandje onder de buggy zit. Echt niet praktisch met hele kleine opening en onder de zitting dus als je het er met veel moeite ingepropt hebt is het er eigenlijk niet meer uit te krijgen als je kind erin zit.
Ben wel blij dat ik met 4 wielen heb ivm stabiliteit bij b.v. van de stoep afgaan.

Annemarie1970 02-06-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zwart

Ik heb de buggy sinds drie maanden in gebruik en ben er erg tevreden over.
De eerste die ik opgestuurd kreeg had een knak geluid in het frame, ik heb die zonder problemen terug kunnen sturen en kreeg meteen weer een nieuwe opgestuurd.
Kinderstoeltje.nl heeft een hele goede service wat dat betreft.
De buggy is super gemakkelijk.
Je kan hem zo uit en weer inklappen en past gemakkelijk in de auto.
hij rijd ook heel licht.
Ik heb deze buggy ook gekozen voor de vering, omdat wij graag in de bossen gaan wandelen, de degelijkheid is goed.
De wielen zijn er ook makkelijk af te halen om ze te reinigen.
ook fijn is het boodschappenmandje onder de wagen en dat er een draagtas en regenhoes bij geleverd word.
kortom een fijne buggy met veel gebruiksgemak.

wendyh 26-03-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zilver

De Titanium snooze en Breeze zakken vreselijk door als je kindje wat groter is.
Vorige week zag ik ouders met een Titanium snooze en die moesten met hun pinken sturen.
Ze waren zelfs niet eens echt lang misschien 1.70-1.75
En een grote babyketen vertelde mij dat er heel veel klachten over deze bugg's binnenkomen. Het is geen sterk matriaal en dus ook niet duurzaam.
Ik wilde er ook graag een hebben, maar ben toch blij dit niet gedaan te hebben.

Edmundo 28-09-2008
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze zwart

Net een paar dagen geleden deze buggy aangeschaft en ben er tot nu toe erg tevreden over..en de baby ook.

Hij is zeer handzaam en is ingeklapt erg makkelijk te vervoeren in bijvoorbeeld de bus of trein. Verder rijdt het prima en is een groot voordeel ten opzichte van de quinny zapp dat de rugleuning te verstellen is. Als laatste pluspunt is ook de maxi cosi er op te plaatsen.

Duurzaamheid kan ik helaas nog niet beoordelen, maar al met al een aanrader.

Esmeralda 05-08-2008
Geschreven voor: Titaniumbaby Snooze groen

Vandaag de Snooze gekocht en meteen enthousiast. Na veel negatieve verhalen over de Zapp van Quinny (o.a. geen plek voor boodschappen/geen ligstand), is dit een prima alternatief.
Makkelijk verstelbare rugleuning, wagen rijdt soepel en heel goed wendbaar.
Heb ook de Breeze uitgeprobeerd (zelfde wagen maar dan met 3 wielen i.p.v 4), maar deze vond ik te onstabiel met een peuter....

Kortom: tot nu toe zeer tevreden!